Analist afaceri
Web Team
№14871311, 22 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 20 000 Până la 30 000 MDL
Program de muncă:
Flexibil
Despre companie
Suntem o companie tînără și ambițioasa ce oferă servicii de outsourcing IT și avem statut de rezident al „Moldova IT Park”. Venim cu soluții inovative în domeniul comerțului electronic și cel al finanțelor care îi ajută pe clienții noștri să se dezvolte continuu și să răspundă eficient la provocările pieței aflate într-o permanentă schimbare.
Ne concentrăm pe crearea unor produse fiabile de înaltă calitate ce oferă rezultate reale. Echipa noastră reunește specialiști calificați care apreciază inovația, sprijinul reciproc și dezvoltarea profesională.
La noi veți avea oportunitatea să lucrați asupra unor proiecte interesante, să rezolvați probleme complexe și să puneți în aplicare tehnologiile moderne. Avem grijă să asigurăm condiții favorabile de dezvoltare pentru fiecare membru al echipei oferind un program flexibil, programe de formare profesională și suport continuu la toate etapele de evoluție profesională.
Dacă vreți să lucrați într-o companie în care efortul Dvs. să fie apreciat la justa valoare, unde sunt implementate cele mai bune practici și există o cultură a schimbului deschis de cunoștințe atunci locul Dvs. este în echipa noastră.
De cine avem nevoie
Căutăm un analist de afaceri care să ne ajute să generăm idei și să le transformăm în produse de calitate și utile pentru clienții noștri și pentru noi înșine.
Atribuțiile postului includ nu doar colectarea cerințelor și analiza proceselor de afaceri, dar și activități în vederea îmbunătățirii proceselor interne ale companiei pentru a crește eficiența muncii în echipă și a cooperării.
Apreciem inițiativa, spiritul de echipă și orientarea către rezultate. Dacă aveți experiență în modelarea proceselor, vreți să creșteți într-un mediu dinamic și să vă aduceți aportul la dezvoltarea companiei veniți în echipa noastră!
Cerințe față de candidați:
studii de licență în informatică, sisteme informaționale, administrarea afacerilor sau domenii conexe;
experiența anterioară de cel puțin un an în poziția de analist de afaceri;
abilități analitice foarte bune, capacitatea de a analiza probleme complexe și a oferi soluții eficiente;
competențe în utilizarea instrumentelor de modelare a proceselor de afaceri;
cunoașterea metodologiilor Agile/Scrum și Waterfall;
bune abilități de comunicare verbală și scrisă, capacitatea de a lucra în echipă;
fluență în limbile română și rusă;
cunoașterea limbii engleze la nivelul Upper Intermediate sau mai bine (reprezintă un avantaj important).
Responsabilități:
colaborarea cu părțile interesate din domeniul afacerilor pentru a le colecta cerințele, a le înțelege nevoile, obiectivele și provocările;
analiza și documentarea proceselor de afaceri, identificarea oportunităților de îmbunătățire a proceselor și perfecționare a sistemului;
transpunerea cerințelor colectate în specificații funcționale și nefuncționale detaliate, înțelese și aplicabile pentru dezvoltatori;
realizarea de interviuri și focus grupuri cu părțile interesate pentru colectarea cerințelor și validarea soluțiilor;
elaborarea documentației și a dărilor de seamă privind proiectele;
desfășurarea activității în strînsă colaborare cu proprietarul produsului în vederea gestionării și prioritizării backlog-ul produsului pentru a garanta dezvoltarea mai întîi de toate a celor mai importante funcții;
definirea poveștilor utilizatorilor, a criteriilor de acceptare și asigurarea faptului că fiecare iterație are o valoare semnificativă în cadrul afacerii;
îmbunătățirea continuă și prioritizarea backlog-ului ținînd cont de nevoile afacerilor, feedback-ul părților interesate și constrîngerile tehnice;
participarea la discuțiile privind proiectarea soluțiilor, elaborarea ideilor de afaceri astfel încît să se poată garanta că soluțiile propuse corespund tuturor cerințelor de rigoare;
colaborarea cu QA pentru a asigura testarea minuțioasă a tuturor funcțiilor și înlăturarea defectelor pînă la implementare.
Oferim:
angajare oficială în cîmpul muncii din prima zi de lucru;
o perioadă de probă de 3 luni;
un salariu oficial, stabil, plătit fără întîrzieri;
premii pentru proactivitate, inițiativă și alte performanțe demonstrate;
program de lucru full time;
posibilitatea de a lucra de la distanță;
instrumente de lucru (laptop și altele, în caz de necesitate);
posibilitatea de a urma gratuit programe de dezvoltare profesională.
Dacă vreți să faceți parte din echipa noastră completați formularul.
Vom fi bucuroși să ne cunoaștem! FORMULAR
Suntem o companie tînără și ambițioasa ce oferă servicii de outsourcing IT și avem statut de rezident al „Moldova IT Park”. Venim cu soluții inovative în domeniul comerțului electronic și cel al finanțelor care îi ajută pe clienții noștri să se dezvolte continuu și să răspundă eficient la provocările pieței aflate într-o permanentă schimbare.
Ne concentrăm pe crearea unor produse fiabile de înaltă calitate ce oferă rezultate reale. Echipa noastră reunește specialiști calificați care apreciază inovația, sprijinul reciproc și dezvoltarea profesională.
La noi veți avea oportunitatea să lucrați asupra unor proiecte interesante, să rezolvați probleme complexe și să puneți în aplicare tehnologiile moderne. Avem grijă să asigurăm condiții favorabile de dezvoltare pentru fiecare membru al echipei oferind un program flexibil, programe de formare profesională și suport continuu la toate etapele de evoluție profesională.
Dacă vreți să lucrați într-o companie în care efortul Dvs. să fie apreciat la justa valoare, unde sunt implementate cele mai bune practici și există o cultură a schimbului deschis de cunoștințe atunci locul Dvs. este în echipa noastră.
De cine avem nevoie
Căutăm un analist de afaceri care să ne ajute să generăm idei și să le transformăm în produse de calitate și utile pentru clienții noștri și pentru noi înșine.
Atribuțiile postului includ nu doar colectarea cerințelor și analiza proceselor de afaceri, dar și activități în vederea îmbunătățirii proceselor interne ale companiei pentru a crește eficiența muncii în echipă și a cooperării.
Apreciem inițiativa, spiritul de echipă și orientarea către rezultate. Dacă aveți experiență în modelarea proceselor, vreți să creșteți într-un mediu dinamic și să vă aduceți aportul la dezvoltarea companiei veniți în echipa noastră!
Cerințe față de candidați:
studii de licență în informatică, sisteme informaționale, administrarea afacerilor sau domenii conexe;
experiența anterioară de cel puțin un an în poziția de analist de afaceri;
abilități analitice foarte bune, capacitatea de a analiza probleme complexe și a oferi soluții eficiente;
competențe în utilizarea instrumentelor de modelare a proceselor de afaceri;
cunoașterea metodologiilor Agile/Scrum și Waterfall;
bune abilități de comunicare verbală și scrisă, capacitatea de a lucra în echipă;
fluență în limbile română și rusă;
cunoașterea limbii engleze la nivelul Upper Intermediate sau mai bine (reprezintă un avantaj important).
Responsabilități:
colaborarea cu părțile interesate din domeniul afacerilor pentru a le colecta cerințele, a le înțelege nevoile, obiectivele și provocările;
analiza și documentarea proceselor de afaceri, identificarea oportunităților de îmbunătățire a proceselor și perfecționare a sistemului;
transpunerea cerințelor colectate în specificații funcționale și nefuncționale detaliate, înțelese și aplicabile pentru dezvoltatori;
realizarea de interviuri și focus grupuri cu părțile interesate pentru colectarea cerințelor și validarea soluțiilor;
elaborarea documentației și a dărilor de seamă privind proiectele;
desfășurarea activității în strînsă colaborare cu proprietarul produsului în vederea gestionării și prioritizării backlog-ul produsului pentru a garanta dezvoltarea mai întîi de toate a celor mai importante funcții;
definirea poveștilor utilizatorilor, a criteriilor de acceptare și asigurarea faptului că fiecare iterație are o valoare semnificativă în cadrul afacerii;
îmbunătățirea continuă și prioritizarea backlog-ului ținînd cont de nevoile afacerilor, feedback-ul părților interesate și constrîngerile tehnice;
participarea la discuțiile privind proiectarea soluțiilor, elaborarea ideilor de afaceri astfel încît să se poată garanta că soluțiile propuse corespund tuturor cerințelor de rigoare;
colaborarea cu QA pentru a asigura testarea minuțioasă a tuturor funcțiilor și înlăturarea defectelor pînă la implementare.
Oferim:
angajare oficială în cîmpul muncii din prima zi de lucru;
o perioadă de probă de 3 luni;
un salariu oficial, stabil, plătit fără întîrzieri;
premii pentru proactivitate, inițiativă și alte performanțe demonstrate;
program de lucru full time;
posibilitatea de a lucra de la distanță;
instrumente de lucru (laptop și altele, în caz de necesitate);
posibilitatea de a urma gratuit programe de dezvoltare profesională.
Dacă vreți să faceți parte din echipa noastră completați formularul.
Vom fi bucuroși să ne cunoaștem! FORMULAR
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳