Asistent/ă contabil/ă
Pro Consult Audit Expert SRL
1 septembrie 2025
Cahul
De la 1 an
Full-time
Medii de specialitate
În locația angajatorului
Scurtă descriere a poziției vacante:
PRO CONSULT AUDIT EXPERT SRL, companie care oferă expertiză în consultanță contabilă, financiară, fiscală și servicii de management HR, cu o echipă dedicată si parteneriate durabile construite alaturi de client, caută o persoană energică și dedicată pentru a ocupa poziția de Asistent/ă Contabil/ă în mun. Cahul.
Cerințele față de candidat:
- Absolvent de studii în domeniu, studii superioare va constitui avantaj;
- Experiență într-o poziție similar/aferentă va constitui avantaj;
- Cunoștințe de operare pe calculator, 1c;
- Cunoștințe bune de limba română și rusă scris/vorbit;
- Atenție deosebită la detalii, responsabilitate, inițiativă și integritate profesională;
- Abilități bune de comunicare interpersonală.
Responsabilitățile candidatului:
- Înregistrarea tranzacțiilor financiare în registrele contabile ale companiei;
- Emiterea facturilor pentru clienți și procesarea facturilor de la furnizori
Oferta companiei:
- Salariu negociabil în raport cu experiența și capacitățile profesionale;
- Beneficii: premii periodice conform rezultatelor activității, tichete de masă;
- Un mediu de lucru profesionist și stimulativ, oportunități reale de dezvoltare a carierei
Condiții de muncă:
- Regim full-time, cu posibilitatea de a conveni orele de muncă de la 8.00/9.00;
- Drepruri și garanții conform legislației naționale a R.M.;
- Telefonie corporativă;
- Adresa oficiului: mun. Cahul, Str. B.P. Hasdeu 2, biroul 206, et. 2.
Procesul de depunere a candidaturii: Vă încurajăm să aplicați dacă îndepliniți cerințele menționate mai sus. Doar persoanele CV-ul la adresa de email, vor fi preselectate pentru interviu si vor fi contactate.
PRO CONSULT AUDIT EXPERT SRL, companie care oferă expertiză în consultanță contabilă, financiară, fiscală și servicii de management HR, cu o echipă dedicată si parteneriate durabile construite alaturi de client, caută o persoană energică și dedicată pentru a ocupa poziția de Asistent/ă Contabil/ă în mun. Cahul.
Cerințele față de candidat:
- Absolvent de studii în domeniu, studii superioare va constitui avantaj;
- Experiență într-o poziție similar/aferentă va constitui avantaj;
- Cunoștințe de operare pe calculator, 1c;
- Cunoștințe bune de limba română și rusă scris/vorbit;
- Atenție deosebită la detalii, responsabilitate, inițiativă și integritate profesională;
- Abilități bune de comunicare interpersonală.
Responsabilitățile candidatului:
- Înregistrarea tranzacțiilor financiare în registrele contabile ale companiei;
- Emiterea facturilor pentru clienți și procesarea facturilor de la furnizori
Oferta companiei:
- Salariu negociabil în raport cu experiența și capacitățile profesionale;
- Beneficii: premii periodice conform rezultatelor activității, tichete de masă;
- Un mediu de lucru profesionist și stimulativ, oportunități reale de dezvoltare a carierei
Condiții de muncă:
- Regim full-time, cu posibilitatea de a conveni orele de muncă de la 8.00/9.00;
- Drepruri și garanții conform legislației naționale a R.M.;
- Telefonie corporativă;
- Adresa oficiului: mun. Cahul, Str. B.P. Hasdeu 2, biroul 206, et. 2.
Procesul de depunere a candidaturii: Vă încurajăm să aplicați dacă îndepliniți cerințele menționate mai sus. Doar persoanele CV-ul la adresa de email, vor fi preselectate pentru interviu si vor fi contactate.
Adresa:
Cahul
str. Bogdan Petriceicu Hașdeu 2
str. Bogdan Petriceicu Hașdeu 2
Data actualizării:
1 septembrie 2025
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.