Asistent / Asistentă manager în comerţ
Aridon
№14891628, 28 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Oferta noastră:
Salariu atractiv + pachet de beneficii;
Un mediu profesional plin de dinamism și provocări, în cadrul unei echipe pasionate de fashion;
Perspective pentru creștere personală și profesională;
Posibilitatea de a lucra cu brand-uri de top din industria produselor vestimentare;
Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
Oportunități de creștere profesională;
Program de lucru: Luni – Joi de la 8:30 la 17:30, Vineri până la 14:00.
Cum îți dai seama că te potrivești?
Studii medii de specialitate (studiile economice vor reprezenta un avantaj);
Abilități avansate în utilizarea programului Microsoft Excel;
Cunoașterea softului UNA - Unisim Soft (constituie un avantaj);
Abilități de organizare și planificare;
Competențe avansate în limba engleză, atât în exprimarea scrisă, cât și în cea orală.
Rolul tău:
Asistență și implicare activă în implementarea planului și îndeplinirea sarcinilor în colaborare cu echipa de Brand Manageri;
Oferă suport tehnic și operațional departamentului de gestiune, magazinelor, etc., în funcție de necesități;
Deplasări pe teren cu scopul de a identifica și prevedea momente semnificative în desfășurarea activității echipei responsabile de gestionarea sortimentului;
Comunicarea cu furnizorii și înregistrarea comenzilor;
Înregistrarea și gestiunea documentară a mărfurilor.
Aplica acum pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@aridon.md, cu titlul scrisorii „Asistent/asistentă manager în comerţ”. E-mail: hr@aridon.md
Salariu atractiv + pachet de beneficii;
Un mediu profesional plin de dinamism și provocări, în cadrul unei echipe pasionate de fashion;
Perspective pentru creștere personală și profesională;
Posibilitatea de a lucra cu brand-uri de top din industria produselor vestimentare;
Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
Oportunități de creștere profesională;
Program de lucru: Luni – Joi de la 8:30 la 17:30, Vineri până la 14:00.
Cum îți dai seama că te potrivești?
Studii medii de specialitate (studiile economice vor reprezenta un avantaj);
Abilități avansate în utilizarea programului Microsoft Excel;
Cunoașterea softului UNA - Unisim Soft (constituie un avantaj);
Abilități de organizare și planificare;
Competențe avansate în limba engleză, atât în exprimarea scrisă, cât și în cea orală.
Rolul tău:
Asistență și implicare activă în implementarea planului și îndeplinirea sarcinilor în colaborare cu echipa de Brand Manageri;
Oferă suport tehnic și operațional departamentului de gestiune, magazinelor, etc., în funcție de necesități;
Deplasări pe teren cu scopul de a identifica și prevedea momente semnificative în desfășurarea activității echipei responsabile de gestionarea sortimentului;
Comunicarea cu furnizorii și înregistrarea comenzilor;
Înregistrarea și gestiunea documentară a mărfurilor.
Aplica acum pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@aridon.md, cu titlul scrisorii „Asistent/asistentă manager în comerţ”. E-mail: hr@aridon.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳