Consultant sectorul nebancar
№14807716, 7 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Compania Technoparc Service SRL își extinde echipa și este în căutarea unei persoane pentru poziția de Consultant fonduri.
Cerințe:
- Experiență în domeniu (entry-level, < 2>
- Cunoașterea limbilor română și rusă. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- Studiile economice sau financiare constituie un avantaj;
- Disponibilitatea de a participa la cursuri de perfecționare;
- Abilități bune de comunicare;
- Capabil să lucreze în echipă dar și individual;
- Orientat spre rezultat.
Responsabilități:
- Analiza și interpretarea corectă a programelor de finanțare lansate;
- Întocmirea, elaborarea și depunerea cererilor de finanțare.
- Formularea de răspunsuri la solicitările de clarificări/informații suplimentare, cerute de autorități.
- Verificarea conformității și corectitudinii documentelor transmise de către beneficiari.
- Formularea de răspunsuri la solicitările de clarificări/informații suplimentare, cerute de autorități.
- Oferirea de consultanță prin telefon / e-mail / personal.
- Monitorizarea progresului și raportarea rezultatelor.
Oferta noastră:
- Un mediu de lucru dinamic și provocator;
- Salariu competitiv, în funcție de experiență și performanță;
- Contract individual de muncă full-time.
- Experiență profesională în domeniul consultanței, în elaborarea și implementarea proiectelor de finanțare cu fonduri europene/naționale - constituie un avantaj.
CV urmează a fi expediat la adresa de email: rkrivenco@gmail.com
Cerințe:
- Experiență în domeniu (entry-level, < 2>
- Cunoașterea limbilor română și rusă. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- Studiile economice sau financiare constituie un avantaj;
- Disponibilitatea de a participa la cursuri de perfecționare;
- Abilități bune de comunicare;
- Capabil să lucreze în echipă dar și individual;
- Orientat spre rezultat.
Responsabilități:
- Analiza și interpretarea corectă a programelor de finanțare lansate;
- Întocmirea, elaborarea și depunerea cererilor de finanțare.
- Formularea de răspunsuri la solicitările de clarificări/informații suplimentare, cerute de autorități.
- Verificarea conformității și corectitudinii documentelor transmise de către beneficiari.
- Formularea de răspunsuri la solicitările de clarificări/informații suplimentare, cerute de autorități.
- Oferirea de consultanță prin telefon / e-mail / personal.
- Monitorizarea progresului și raportarea rezultatelor.
Oferta noastră:
- Un mediu de lucru dinamic și provocator;
- Salariu competitiv, în funcție de experiență și performanță;
- Contract individual de muncă full-time.
- Experiență profesională în domeniul consultanței, în elaborarea și implementarea proiectelor de finanțare cu fonduri europene/naționale - constituie un avantaj.
CV urmează a fi expediat la adresa de email: rkrivenco@gmail.com
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳