Manager achizitii
Eurostil Construct SRL
№10293602, 1 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Manager achiziții
Dacă ești o persoană comunicabilă, responsabilă și dornică de a învăța, te invităm în echipa noastră!
Ce va trebui să faci?
- Analiza pieței;
- Organizarea și desfășurarea activității de Achiziții și Logistică;
- Monitorizarea comenzilor şi a stocurilor existente, planificarea livrărilor și evidența recepționării mărfurilor;
- Cercetarea pieții pentru selectarea furnizorilor, participarea la licitații
- Negocierea cu furnizorii și realizarea selecției în vederea obținerii celor mai bune oferte de achiziții
- Coordonarea activității santierilor și analiza cantității stocurilor produselor vitale pentru activitate;
Cerințe:
- Studii superioare in domeniu
- Experiență min. 2 ani într-o poziție similară (conducerea unui departament/ serviciu Achiziții și Logistică);
- Cunoașterea limbilor română și rusă, engleză e benivenita ;
Cunoașterea PC: MS Office;
- Cunoașterea procedurilor de livrare, gestionare, organizare, logistică a materialelor
- Abilități de negociere;
- Responsabilitate, corectitudine, initiativa , disciplina
Noi oferim:
- Salariu atractiv și plătit la timp;
- Colectiv prietenos și profesionist;
- Pachet social inclus.
-Libertatea în a-ți manifesta ambițiile și personalitatea
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu indicarea în tema scrisorii: Manager
Dacă ești o persoană comunicabilă, responsabilă și dornică de a învăța, te invităm în echipa noastră!
Ce va trebui să faci?
- Analiza pieței;
- Organizarea și desfășurarea activității de Achiziții și Logistică;
- Monitorizarea comenzilor şi a stocurilor existente, planificarea livrărilor și evidența recepționării mărfurilor;
- Cercetarea pieții pentru selectarea furnizorilor, participarea la licitații
- Negocierea cu furnizorii și realizarea selecției în vederea obținerii celor mai bune oferte de achiziții
- Coordonarea activității santierilor și analiza cantității stocurilor produselor vitale pentru activitate;
Cerințe:
- Studii superioare in domeniu
- Experiență min. 2 ani într-o poziție similară (conducerea unui departament/ serviciu Achiziții și Logistică);
- Cunoașterea limbilor română și rusă, engleză e benivenita ;
Cunoașterea PC: MS Office;
- Cunoașterea procedurilor de livrare, gestionare, organizare, logistică a materialelor
- Abilități de negociere;
- Responsabilitate, corectitudine, initiativa , disciplina
Noi oferim:
- Salariu atractiv și plătit la timp;
- Colectiv prietenos și profesionist;
- Pachet social inclus.
-Libertatea în a-ți manifesta ambițiile și personalitatea
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul cu indicarea în tema scrisorii: Manager
Telefon:
Persoana de contact:
scerbina angela
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳