Marketing Manager
SC “Provitus Grup” SRL – Distribuitor exclusiv Julius Meinl în Republica Moldova
№14891913, 28 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 30 000 Până la 40 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unui Marketing Manager care, prin activitatea sa, va consolida poziționarea mărcii Julius Meinl pe piața Republicii Moldova.
Rolul postului: Managementul activității comerciale, ce pornește de la cunoașterea curentă și în perspectivă a nevoilor clienților, pentru a satisface operativ aceste nevoi.
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
Vei conduce și coordona departamentul de marketing, asigurându-te că echipa ta (Specialist PR & Comunicare, Designer Grafic) funcționează la cel mai înalt nivel de performanță.
Vei implementa strategii de marketing elaborate de Julius Meinl Global, care să consolideze prezența brandului pe piața locală.
Vei monitoriza tendințele și activitatea jucătorilor majori în domeniul vânzărilor de cafea.
Vei adapta și implementa strategii de marketing care să corespundă conjuncturii pieței locale,
Vei planifica și superviza execuția campaniilor de marketing, asigurându-te că obiectivele sunt atinse la timp și în bugetul stabilit.
Vei monitoriza și analiza performanța campaniilor, aplicând măsuri corective.
Vei colabora strâns cu echipa de vânzări și departamentele organizației pentru a crea și lansa inițiative care vor impulsiona creșterea vânzărilor.
Vei identifica și evalua noi oportunități de vânzare.
Vei identifica necesități de POSM și vei organiza crearea și implementarea acestora.
Vei participa la crearea bugetului consolidat de cheltuieli al organizației prin înaintarea bugetului de cheltuieli al departamentului Marketing.
Vei construi parteneriate strategice și vei dezvolta colaborări care să aducă beneficii reciproce.
Competențe și abilități necesare pentru această funcție:
Lider Inspirator: Capacitatea de a conduce, motiva și dezvolta o echipă este crucială. Candidatul ideal va fi un manager care nu doar supervizează, ci inspiră colegii să ofere cele mai bune servicii, încurajând în același timp un mediu de lucru pozitiv și productiv.
Studii superioare complete cu specializare în marketing sau studii economice.
Experiență relevantă în sectorul FMCG.
Deții excelente abilități de comunicare și ești capabil să interacționezi eficient la toate nivelurile organizației și cu partenerii.
Competențe avansate în analiză și prezentarea datelor, cu un accent pe claritate și impact.
Ești orientat către analiză și rezultate, având competențe solide în interpretarea datelor și a metricilor de marketing.
Ai abilități puternice de planificare și organizare, cu o atenție deosebită la detalii și capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan.
Experiență în bugetarea activității departamentului Marketing.
Ești fluent în română, rusă și engleză.
Ce îți oferim:
Oportunitatea de a lucra într-o companie cu tradiție, care pune accent pe stabilitate, valori fundamentale și integritate.
Un climat de comunicare deschis, care stimulează colaborarea și promovează inovația.
O echipă dinamică și ambițioasă, dedicată excelenței și rezultatelor.
Acces la instrumente de lucru moderne și tehnologii de ultimă generație.
Oportunități de formare continuă și dezvoltare profesională, inclusiv participarea la cursuri și întâlniri internaționale.
Colaborare directă cu echipa Julius Meinl din Viena, Austria.
Pachet de remunerare competitiv: 30.000 – 40.000 MDL NET (salariu lunar fix plus parte variabilă).
Asigurare medicală suplimentară.
Autoturism de serviciu.
Beneficii: tichete de masă, ceai, cafea, fructe etc.
Dacă rezonezi cu această viziune și dorești să faci parte din echipa noastră, aplică acum și hai să construim împreună succesul brandului Julius Meinl în Moldova! E-mail: welcome@meinl.md
060 003 054
Rolul postului: Managementul activității comerciale, ce pornește de la cunoașterea curentă și în perspectivă a nevoilor clienților, pentru a satisface operativ aceste nevoi.
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
Vei conduce și coordona departamentul de marketing, asigurându-te că echipa ta (Specialist PR & Comunicare, Designer Grafic) funcționează la cel mai înalt nivel de performanță.
Vei implementa strategii de marketing elaborate de Julius Meinl Global, care să consolideze prezența brandului pe piața locală.
Vei monitoriza tendințele și activitatea jucătorilor majori în domeniul vânzărilor de cafea.
Vei adapta și implementa strategii de marketing care să corespundă conjuncturii pieței locale,
Vei planifica și superviza execuția campaniilor de marketing, asigurându-te că obiectivele sunt atinse la timp și în bugetul stabilit.
Vei monitoriza și analiza performanța campaniilor, aplicând măsuri corective.
Vei colabora strâns cu echipa de vânzări și departamentele organizației pentru a crea și lansa inițiative care vor impulsiona creșterea vânzărilor.
Vei identifica și evalua noi oportunități de vânzare.
Vei identifica necesități de POSM și vei organiza crearea și implementarea acestora.
Vei participa la crearea bugetului consolidat de cheltuieli al organizației prin înaintarea bugetului de cheltuieli al departamentului Marketing.
Vei construi parteneriate strategice și vei dezvolta colaborări care să aducă beneficii reciproce.
Competențe și abilități necesare pentru această funcție:
Lider Inspirator: Capacitatea de a conduce, motiva și dezvolta o echipă este crucială. Candidatul ideal va fi un manager care nu doar supervizează, ci inspiră colegii să ofere cele mai bune servicii, încurajând în același timp un mediu de lucru pozitiv și productiv.
Studii superioare complete cu specializare în marketing sau studii economice.
Experiență relevantă în sectorul FMCG.
Deții excelente abilități de comunicare și ești capabil să interacționezi eficient la toate nivelurile organizației și cu partenerii.
Competențe avansate în analiză și prezentarea datelor, cu un accent pe claritate și impact.
Ești orientat către analiză și rezultate, având competențe solide în interpretarea datelor și a metricilor de marketing.
Ai abilități puternice de planificare și organizare, cu o atenție deosebită la detalii și capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan.
Experiență în bugetarea activității departamentului Marketing.
Ești fluent în română, rusă și engleză.
Ce îți oferim:
Oportunitatea de a lucra într-o companie cu tradiție, care pune accent pe stabilitate, valori fundamentale și integritate.
Un climat de comunicare deschis, care stimulează colaborarea și promovează inovația.
O echipă dinamică și ambițioasă, dedicată excelenței și rezultatelor.
Acces la instrumente de lucru moderne și tehnologii de ultimă generație.
Oportunități de formare continuă și dezvoltare profesională, inclusiv participarea la cursuri și întâlniri internaționale.
Colaborare directă cu echipa Julius Meinl din Viena, Austria.
Pachet de remunerare competitiv: 30.000 – 40.000 MDL NET (salariu lunar fix plus parte variabilă).
Asigurare medicală suplimentară.
Autoturism de serviciu.
Beneficii: tichete de masă, ceai, cafea, fructe etc.
Dacă rezonezi cu această viziune și dorești să faci parte din echipa noastră, aplică acum și hai să construim împreună succesul brandului Julius Meinl în Moldova! E-mail: welcome@meinl.md
060 003 054
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳