Office Manager
Orhei-Vit
№14870106, 22 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cauți o oportunitate într-un mediu dinamic, unde să îți valorifici organizarea și abilitățile de comunicare? Te vrem în echipa noastră!
Ce vei face?
Preiei și redirecționezi apelurile telefonice, oferind mereu o primire călduroasă.
Gestionezi documentele și corespondența oficială, menținând lucrurile în ordine.
Realizezi traduceri scrise cu precizie și profesionalism.
Te asiguri că întâlnirile, ședințele și evenimentele companiei sunt impecabil organizate.
Întâmpini vizitatorii, delegațiile și oaspeții, oferindu-le confortul necesar (inclusiv cafea/ceai).
Planifici călătoriile de afaceri: rezervări, bilete, cazare și documente necesare.
Gestionezi partea administrativă și logistică a biroului, astfel încât toate să meargă strună.
Cum ne imaginăm candidatul ideal?
Abilități profesionale:
Ai studii superioare și cel puțin 1 an experiență într-o poziție similară.
Vorbești și scrii fluent în limba română și rusă; engleza la nivel intermediar este obligatorie, alte limbi sunt un bonus!
Ești un as în utilizarea Word, Excel, PowerPoint și resursele online.
Cunoști regulile de etichetă profesională și le aplici cu încredere.
Calități personale:
Ai o atitudine pozitivă, ești disciplinat(ă) și bine organizat(ă).
Îți place să lucrezi în echipă, ești flexibil(ă) și rezistent(ă) la stres.
Îți gestionezi timpul excelent și te adaptezi ușor la situații noi.
Ce îți oferim?
Program de lucru de luni până vineri, între orele 09:00 și 18:00.
Locație: Oficiul Central ”Orhei-Vit”, amplasat în Chișinău, str. Industrială 40.
Pachet salarial competitiv și beneficii: asigurare socială completă, telefon de serviciu, transport și alimentație asigurate gratis.
Reduceri la produsele companiei.
Posibilitatea de a crește profesional într-un mediu prietenos și motivant.
Sună bine? Trimite CV-ul tău la: hr@orhei-vit.com.
Noi abia așteptăm să te cunoaștem! E-mail: hr@orhei-vit.com
Ce vei face?
Preiei și redirecționezi apelurile telefonice, oferind mereu o primire călduroasă.
Gestionezi documentele și corespondența oficială, menținând lucrurile în ordine.
Realizezi traduceri scrise cu precizie și profesionalism.
Te asiguri că întâlnirile, ședințele și evenimentele companiei sunt impecabil organizate.
Întâmpini vizitatorii, delegațiile și oaspeții, oferindu-le confortul necesar (inclusiv cafea/ceai).
Planifici călătoriile de afaceri: rezervări, bilete, cazare și documente necesare.
Gestionezi partea administrativă și logistică a biroului, astfel încât toate să meargă strună.
Cum ne imaginăm candidatul ideal?
Abilități profesionale:
Ai studii superioare și cel puțin 1 an experiență într-o poziție similară.
Vorbești și scrii fluent în limba română și rusă; engleza la nivel intermediar este obligatorie, alte limbi sunt un bonus!
Ești un as în utilizarea Word, Excel, PowerPoint și resursele online.
Cunoști regulile de etichetă profesională și le aplici cu încredere.
Calități personale:
Ai o atitudine pozitivă, ești disciplinat(ă) și bine organizat(ă).
Îți place să lucrezi în echipă, ești flexibil(ă) și rezistent(ă) la stres.
Îți gestionezi timpul excelent și te adaptezi ușor la situații noi.
Ce îți oferim?
Program de lucru de luni până vineri, între orele 09:00 și 18:00.
Locație: Oficiul Central ”Orhei-Vit”, amplasat în Chișinău, str. Industrială 40.
Pachet salarial competitiv și beneficii: asigurare socială completă, telefon de serviciu, transport și alimentație asigurate gratis.
Reduceri la produsele companiei.
Posibilitatea de a crește profesional într-un mediu prietenos și motivant.
Sună bine? Trimite CV-ul tău la: hr@orhei-vit.com.
Noi abia așteptăm să te cunoaștem! E-mail: hr@orhei-vit.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳