Office-manager

TEHELAN SRL №8227018, 28 noiembrie 2024
Oraș: Chișinău
Studii: Orice
Experiența de munca: Orice
Salariu: Nespecificat
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Se anunta concurs pentru suplinirea postului vacant de manager de oficiu/ asistenta directorului in cadrul companiei.

Cerinte:
- studii superioare;
- cunoasterea limbii romane, rusa și engleza;
- abilitati de a lucra la calculator;

Responsabilitaţi:
- asigură activitatea de secretariat pentru managementul companiei
- execută lucrari de registratură (sortare, înregistrare, distribuire a corespondentei si a documentelor)
- primirea vizitatorilor şi a partenerilor de afaceri

Compania ofera:
- program de lucru 8.30-17.30 (luni-vineri);;
- angajare oficială în cîmpul muncii;

Pre-selecția se efectuează pe baza CVurilor trimise la: hr@prostand.net sau peteti sa ne contactati la num. de tel: 022 806685, mob: 079777402

INFORMARE CANDIDAȚI

Aspecte generale
Compania FPC TEHELAN SRL înțelege importanța datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care ne asumăm angajamentul de a respecta legalitatea prelucrării acestora. Această informare este aplicabilă tuturor candidaților care optează pentru posturile disponibile în cadrul Companiei, astfel cum sunt publicate.

Prelucrarea datelor cu caracter personal
În cazul în care depui CV-ul, te informăm că Compania va prelucra date cu caracter personal precum: nume, prenume, număr de telefon, adresa de e-mail, fotografia și alte informații incluse in CV. Prelucrarea datelor cu caracter personal este efectuată în scopul de selecție a candidaților, dar și pentru a-ți aduce la cunoștință despre alte oportunități de carieră în cadrul Companiei.

Păstrarea și prelucrarea datelor cu caracter personal
Compania păstrează datele cu caracter personal în strictă conformitate cu prevederile Legii nr. 133 din 08.07.2011 și Hotărârii de Guvern nr. 1123 din 14.12.2010. Astfel, datele cu caracter personal sunt păstrate de către Serviciul Resurse Umane în loc care corespunde cerințelor securității prelucrării datelor cu caracter personal și transmise conducerii Companiei și respectiv șefilor de Departament la care ai aplicat pentru funcția vacantă. Datele cu caracter personal vor fi stocate atâta timp cât este necesar pentru atingerea scopului de selecție a noilor angajați și ulterior o perioadă de jumătate de an după pentru a putea identifica și alte posibilități care ți se potrivesc.

Drepturile tale în procesul prelucrării datelor cu caracter personal
Îți aducem la cunoștință că pe tot parcursul prelucrării datelor cu caracter personal ai dreptul de acces la datele cu caracter personal, de intervenție asupra datelor cu caracter personal, acces la justiție precum și rectificarea, actualizarea și solicitarea de ștergere a acestuia.
În caz că dorești să-ți exerciți unul dintre drepturile sus indicate, te poți adresa cu o cerere în formă scrisă, prin document electronic care corespunde cerințelor unui document electronic sau să expediezi un mesaj de pe poșta electronică de pe care ai remis CV-ul.
Telefon:
+373 797 77 402, +373 22 806 685
Persoana de contact:
stella
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide