Operator PC, asistent manager
ENERGY JUST VS SRL
№14709846, 14 octombrie 2024
Oraș:
Hîncești
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 8 000 Până la 15 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Căutăm o persoană organizată și comunicativă pentru rolul de Operator PC, Asistent Manager. Dacă îți place să interacționezi cu clienții si să gestionezi relații comerciale te invităm să te alături echipei noastre.
Responsabilități principale:
- Contactarea telefonică a clienților si a potentialilor clienți ;
- Trimiterea ofertelor personalizate către clienți, pe baza nevoilor acestora;
- Suport pentru echipa de vânzări în activitățile de pre-sales, inclusiv identificarea oportunităților de vânzare și calificarea potențialilor clienți;
- Menținerea și actualizarea bazei de date cu informații despre clienți și statusul plăților;
- Contribuirea la atingerea obiectivelor de vânzări prin susținerea activă a proceselor de vânzare.
Cerințe:
- Abilități de comunicare in limba română, rusă, engleza;
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
- Experiență anterioară în relaționarea cu clienții sau în activități de vânzări (avantaj);
- Capacitate de organizare și gestionare a mai multor sarcini simultan;
- Cunoștințe bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel,);
- Atitudine proactivă și orientată către soluții;
- Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic și orientat spre rezultate.
Pentru detalii contactati-ne la nr. de tel: 068999497 sau trimiteti CV-ul pe adresa : energyjust.vs@gmail.com
Responsabilități principale:
- Contactarea telefonică a clienților si a potentialilor clienți ;
- Trimiterea ofertelor personalizate către clienți, pe baza nevoilor acestora;
- Suport pentru echipa de vânzări în activitățile de pre-sales, inclusiv identificarea oportunităților de vânzare și calificarea potențialilor clienți;
- Menținerea și actualizarea bazei de date cu informații despre clienți și statusul plăților;
- Contribuirea la atingerea obiectivelor de vânzări prin susținerea activă a proceselor de vânzare.
Cerințe:
- Abilități de comunicare in limba română, rusă, engleza;
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
- Experiență anterioară în relaționarea cu clienții sau în activități de vânzări (avantaj);
- Capacitate de organizare și gestionare a mai multor sarcini simultan;
- Cunoștințe bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel,);
- Atitudine proactivă și orientată către soluții;
- Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic și orientat spre rezultate.
Pentru detalii contactati-ne la nr. de tel: 068999497 sau trimiteti CV-ul pe adresa : energyjust.vs@gmail.com
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳