Șef depozit Orhei
Comerț gresie, faianță, articole sanitare, mobilă pentru baie
№10135288, 26 mai 2021
Oraș:
Orhei
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutare de ȘEF DEPOZIT în cadrul companiei-lider pe piața comerțului cu gresie, faianță și obiecte sanitare, cu propria producere a mobilei pentru baie.
Oferim:
- Posibilitatea de a lucra într-un colectiv prietenos și focusat pe rezultat
- Oportunitate de dezvoltare profesională și creștere în carieră
- Sistem de remunerare bazat pe performanță și rezultate
- Grafic de muncă de 8 ore/zi
Cerințe:
- Experiență într-o poziție similară de minim 2 ani
- Studii finalizate
- Abilități de management: planificare, administrare și supraveghere
- Abilități de gestionare a depozitelor
- Spirit de echipă și inițiativă
- Cunoașterea limbii română și rusă
- Cunoștințe de operare PC
Responsabilități de bază:
- Organizarea activității depozitului
- Evidența și administrarea personalului aflat în subordine
- Gestionarea stocului de marfă în baza documentelor de intrare/ieșire
- Asigurarea mișcării stocurilor
- Organizarea logistică eficientă a depozitului
- Evidența și controlul tuturor actelor de însoțire ale mărfurilor ce intră sau ies din gestiune
- Cunoașterea programelor de lucru pentru organizarea corespunzătoare a activității depozitului
etc.
Locația Depozitului:
or. Orhei, s. Seliște-Lucașeuca
Persoanele interesate pot transmite CV-ul, cu indicarea denumirii postului vacant la adresa: hr.manager.tatiana@gmail.com
Vă așteptăm în Echipa noastră!
Oferim:
- Posibilitatea de a lucra într-un colectiv prietenos și focusat pe rezultat
- Oportunitate de dezvoltare profesională și creștere în carieră
- Sistem de remunerare bazat pe performanță și rezultate
- Grafic de muncă de 8 ore/zi
Cerințe:
- Experiență într-o poziție similară de minim 2 ani
- Studii finalizate
- Abilități de management: planificare, administrare și supraveghere
- Abilități de gestionare a depozitelor
- Spirit de echipă și inițiativă
- Cunoașterea limbii română și rusă
- Cunoștințe de operare PC
Responsabilități de bază:
- Organizarea activității depozitului
- Evidența și administrarea personalului aflat în subordine
- Gestionarea stocului de marfă în baza documentelor de intrare/ieșire
- Asigurarea mișcării stocurilor
- Organizarea logistică eficientă a depozitului
- Evidența și controlul tuturor actelor de însoțire ale mărfurilor ce intră sau ies din gestiune
- Cunoașterea programelor de lucru pentru organizarea corespunzătoare a activității depozitului
etc.
Locația Depozitului:
or. Orhei, s. Seliște-Lucașeuca
Persoanele interesate pot transmite CV-ul, cu indicarea denumirii postului vacant la adresa: hr.manager.tatiana@gmail.com
Vă așteptăm în Echipa noastră!
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳