Specialist în Gestiunea Echipamentelor (Dep. Vînzări)
Efes Vitanta Moldova Brewery
№14872409, 22 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Cerinţe faţă de candidat:
Studii universitare în domeniul tehnic, economic, logistică;
Experiență de cel puțin 2 ani în vânzări în cadrul industriei FMCG este binevenită;
Cunoştinţe bune de operare PC (Word, Excel);
Cunoaștere a limbii române, ruse și engleze;
Abilități înalte de comunicare și organizare;
Permis de conducere categoria B.
Responsabilităţi:
Planificarea, organizarea și supravegherea activităților legate de echipamentul de vânzări: mobilier, investiții în proiecte speciale.
Planificarea și bugetarea a echipamentelor de vânzări.
Organizarea și controlul rotației a echipamentului către/de la distribuitori și piață.
Organizarea lichidării materialelor și echipamentelor deteriorate.
Gestionarea contractelor de procurare, chirie a echipamentelor.
Înregistrarea și controlul cererilor de reparații a echipamentelor.
Raportarea lunară referitoare la starea echipamentelor aflate în gestiune.
Oferim:
Salariu competitiv;
Acces gratuit în sala de sport a companiei;
Asigurare medicală facultativă;
Prînz asigurat de companie;
Bunusuri lunare și anuale;
Telefon mobil și pachet telefonie inclus;
Pachet social cu mai multe beneficii etc.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de E-mail:
hr@md.anadoluefes.com
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
Studii universitare în domeniul tehnic, economic, logistică;
Experiență de cel puțin 2 ani în vânzări în cadrul industriei FMCG este binevenită;
Cunoştinţe bune de operare PC (Word, Excel);
Cunoaștere a limbii române, ruse și engleze;
Abilități înalte de comunicare și organizare;
Permis de conducere categoria B.
Responsabilităţi:
Planificarea, organizarea și supravegherea activităților legate de echipamentul de vânzări: mobilier, investiții în proiecte speciale.
Planificarea și bugetarea a echipamentelor de vânzări.
Organizarea și controlul rotației a echipamentului către/de la distribuitori și piață.
Organizarea lichidării materialelor și echipamentelor deteriorate.
Gestionarea contractelor de procurare, chirie a echipamentelor.
Înregistrarea și controlul cererilor de reparații a echipamentelor.
Raportarea lunară referitoare la starea echipamentelor aflate în gestiune.
Oferim:
Salariu competitiv;
Acces gratuit în sala de sport a companiei;
Asigurare medicală facultativă;
Prînz asigurat de companie;
Bunusuri lunare și anuale;
Telefon mobil și pachet telefonie inclus;
Pachet social cu mai multe beneficii etc.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de E-mail:
hr@md.anadoluefes.com
E-mail: hr@md.anadoluefes.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳