Specialist Secția achiziții și aprovizionare
Poșta Moldovei
№15197451, 24 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Cu experiență
Salariu:
12 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
Întocmește anunțuri/invitații în cadrul procedurilor de achiziție;
Elaborează/asigură elaborarea documentației de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție;
Inițiază și asigură desfășurarea procedurilor de achiziții;
Păstrează și ține evidența tuturor documentelor întocmite și aplicate în cadrul procedurilor de achiziție;
Acordă asistență de specialitate întregului proces aferent contractelor de achiziții care urmează să fie încheiate de întreprindere.
Analizează/participă la analiza și evaluarea ofertelor înaintate de agenții economici;
Ține evidența, cumulează informația privind necesarul de bunuri si lucrări;
Întocmește rapoartele necesare privind achizițiile efectuate;
Cerințe:
studii superioare juridice/contabile/economice;
bună cunoaștere a limbii române, ruse;
cunoştinţe de operare la calculator: MS Word, Excel, poştă electronică;
abilitați de comunicare interpersonală;
experiență în domeniu.
Calitați personale:
capacitate de organizare a activității;
capacități manageriale desavîrșite;
capacitate de autoinstruire și îmbunătățire permanentă a performanțelor personale;
corectitudine, operativitate, onestitate și amabilitate;
obiectivitate, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare);
comportament decent; rezistență la efort și stres;
conduită morală și profesională desăvârșită.
Beneficii:
Program de lucru stabil;
Posibilitate de dezvoltare personală;
Pachet social;
Tichet de masă.
Salariu 12000 lei.
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa: hr@posta.md, indicând funcția pentru care candidați.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați
Telefon: 022 251-221; 079924745; 067101580 E-mail: hr@posta.md
Telefon: 022 251-221; 079924745; 067101580
Întocmește anunțuri/invitații în cadrul procedurilor de achiziție;
Elaborează/asigură elaborarea documentației de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție;
Inițiază și asigură desfășurarea procedurilor de achiziții;
Păstrează și ține evidența tuturor documentelor întocmite și aplicate în cadrul procedurilor de achiziție;
Acordă asistență de specialitate întregului proces aferent contractelor de achiziții care urmează să fie încheiate de întreprindere.
Analizează/participă la analiza și evaluarea ofertelor înaintate de agenții economici;
Ține evidența, cumulează informația privind necesarul de bunuri si lucrări;
Întocmește rapoartele necesare privind achizițiile efectuate;
Cerințe:
studii superioare juridice/contabile/economice;
bună cunoaștere a limbii române, ruse;
cunoştinţe de operare la calculator: MS Word, Excel, poştă electronică;
abilitați de comunicare interpersonală;
experiență în domeniu.
Calitați personale:
capacitate de organizare a activității;
capacități manageriale desavîrșite;
capacitate de autoinstruire și îmbunătățire permanentă a performanțelor personale;
corectitudine, operativitate, onestitate și amabilitate;
obiectivitate, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare);
comportament decent; rezistență la efort și stres;
conduită morală și profesională desăvârșită.
Beneficii:
Program de lucru stabil;
Posibilitate de dezvoltare personală;
Pachet social;
Tichet de masă.
Salariu 12000 lei.
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa: hr@posta.md, indicând funcția pentru care candidați.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați
Telefon: 022 251-221; 079924745; 067101580 E-mail: hr@posta.md
Telefon: 022 251-221; 079924745; 067101580
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut