Specialist suport it
Privat
№12804737, 12 iulie 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Compania caută un Specialist Suport IT:
veți fi responsabil pentru furnizarea de asistență tehnică utilizatorilor finali pentru diverse probleme hardware și software. Rolul implică identificarea și rezolvarea problemelor legate de desktop-uri Windows, laptop-uri, telefoane mobile, imprimante, echipamente de videoconferință și rețeaua locală (LAN).
Sarcini:
Oferire asistență tehnică utilizatorilor finali cu privire la diverse probleme hardware și software, inclusiv ticketing, asistență helpdesk.
Depistare și rezolvare problemelor legate de desktop-urile Windows, laptopurile, telefoane, imprimantele, echipamentele de videoconferință și rețeaua locală (LAN).
Asistență la instalarea, configurarea și întreținerea hardware și software.
Lucru în echipa cu alți angajati IT, clienți si parteneri pentru a asigura rezolvarea în timp util a problemelor.
Păstrarea înregistrări exacte ale activităților de asistență și comunicarea progresul clienților și conducerii.
Colaborarea cu membrii echipei pentru a asigura buna funcționare a sistemelor IT.
Calificări:
Experiență de cel puțin 2 ani în furnizarea de suport tehnic într-un mediu corporativ.
Experiență cu sistemele de ticketing și asistență helpdesk.
Familiarizare cu platformele de videoconferință, cum ar fi Zoom și Teams.
Excelente abilități de comunicare și interpersonale.
Abilitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe.
Este necesară cunoașterea fluentă a limbii română și engleză.
Permis de conducere categoria B
veți fi responsabil pentru furnizarea de asistență tehnică utilizatorilor finali pentru diverse probleme hardware și software. Rolul implică identificarea și rezolvarea problemelor legate de desktop-uri Windows, laptop-uri, telefoane mobile, imprimante, echipamente de videoconferință și rețeaua locală (LAN).
Sarcini:
Oferire asistență tehnică utilizatorilor finali cu privire la diverse probleme hardware și software, inclusiv ticketing, asistență helpdesk.
Depistare și rezolvare problemelor legate de desktop-urile Windows, laptopurile, telefoane, imprimantele, echipamentele de videoconferință și rețeaua locală (LAN).
Asistență la instalarea, configurarea și întreținerea hardware și software.
Lucru în echipa cu alți angajati IT, clienți si parteneri pentru a asigura rezolvarea în timp util a problemelor.
Păstrarea înregistrări exacte ale activităților de asistență și comunicarea progresul clienților și conducerii.
Colaborarea cu membrii echipei pentru a asigura buna funcționare a sistemelor IT.
Calificări:
Experiență de cel puțin 2 ani în furnizarea de suport tehnic într-un mediu corporativ.
Experiență cu sistemele de ticketing și asistență helpdesk.
Familiarizare cu platformele de videoconferință, cum ar fi Zoom și Teams.
Excelente abilități de comunicare și interpersonale.
Abilitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe.
Este necesară cunoașterea fluentă a limbii română și engleză.
Permis de conducere categoria B
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳