Asistent Administrativ cu limba Franceză

VEO Worldwide Services

15 noiembrie 2025

Chișinău, Сentru
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 19 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Asistent Administrativ cu limba Franceză

Suntem în căutarea unui Asistent Administrativ dedicat și bine organizat, vorbitor de limba Franceză.

Dacă ești o persoană atentă la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.

Principalele tale misiuni vor fi:

  • Asigură înregistrarea și verificarea informațiilor în programele furnizate de client, în conformitate cu specificațiile și cerințele proiectului (exploatarea datelor administrative);
  • Completează și actualizează tabelele de urmărire partajate cu interlocutorii, menționând datele relevante și asigurându-se că acestea sunt respectate;
  • Oferă suport clienților printr-o comunicare eficientă și profesionistă;
  • Desfășoară activități administrative și operaționale, asigurând acuratețea și calitatea informațiilor furnizate;
  • Interacționează direct cu clienții din Franța prin email și alte canale de comunicare;
  • Asigură respectarea normelor legale privind protecția, secretul și confidențialitatea datelor și informațiilor.

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie de:

  • Atenție la detalii și abilități de organizare;
  • Cunoștințe de limba franceză la nivel B2;
  • Cunoștințe de bază în utilizarea MS Office;
  • Abilitatea de a gestiona un volum mare de documente și de a respecta termenele limită;
  • Experiența anterioară în roluri administrative va reprezenta un avantaj.

Și pentru că valorizăm implicarea ta și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sediI în 9 țări;
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR;
  • O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere.

Alătură-te echipei noastre și contribuie la proiecte care fac diferența! Alege să te dezvolți într-o companie care te susține la fiecare pas.

Aplică acum și hai să discutăm despre cum poți transforma această oportunitate în succesul carierei tale!

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.