
24 august 2025
Manager Relații Clienti POS
Care este rolul unui Manager Relatii Clienti POS:
- Atragerea comercianților noi în rețeaua Comercianților Victoriabank, inclusiv în Parteneriatul Star Card și VB Lunch
- Asigurarea monitorizării şi verificării activității punctelor comerciale
- Inițierea campaniilor specifice de marketing împreună cu Comercianți
Profilul și cerințele față de candidat:
- Studii superioare profil economic
- Experiență bancară minim 2 ani ( în aria creditară este un avantaj)
- Abilități de comunicare și interacțiune cu clienții și echipa
- Cunoștințe avansate MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Cunoaşterea sistemului operaţional Way4 (va constitui un avantaj)
La Victoriabank, vei găsi un mediu de lucru sigur și dinamic, unde vei avea oportunități reale de dezvoltare profesională și personală. Aplică CV-ul tău aici, și hai în echipa noastră!
Team buildinguri
Telefonia mobilă
Notebook
Autoturism
Loc de parcare
Rambursare cheltuieli transport
Ceai, cafea, apă
Prânz gratuit
Fructe
Asigurare medicală privată
Program de lucru flexibil
Zile suplimentare de concediu
Posibilitatea de a lucra remote
Creștere profesională
Traininguri, cursuri
Reduceri pentru angajați
Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei






Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei





