Office Manager
15 octombrie 2024
Carmez Processing SRL
Anunță suplinirea postului vacant:
Office Manager
Cerinte:
- Experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
- Studii superioare;
- Cunoștințe de programe Word, Excel, CRM, Outlook;
- Cunoașterea limbilor româna și rusă;
- Abilitaţi de coordonare, organizare şi planificare;
- Atenție la detalii, spirit de iniţiativă, diplomaţie, flexibilitate, disciplină, responsabilitate.
- Informarea prin intermediul rețelelor sociale, site-uri de anunțuri etc. despre serviciile companiei;
- Răspundere la telefon, mesaje, etc.;
- Asigurarea funcționării biroului: comandarea papetariei, consumabilelor etc.;
- Monitorizarea activității serviciului de curierat și a personalului tehnic;
- Primirea și procesarea corespondenței de intrare și de ieșire;
- Asigurarea funcționalității echipamentelor de birou și de afaceri;
- Organizarea călătoriilor și deplăsărilor: rezervare bilete, rezervări hotel etc.;
- Participarea la organizarea de evenimente corporative;
- Executarea instrucțiunilor de la Administratorul companiei.
- Pachet salarial atractiv;
- Prînz gratuit;
- Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
- Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională.
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Telefon: 060690077
Alte anunțuri publicate de această companie
Joburi similare
Office Manager
Vicoliv Grup SRL • Ieri, Chișinău
Офис-менеджер с навыками бухгалтерии
Assist Match • 16 octombrie 2024, Chișinău
Офис Менеджер-Секретарь Референт со знанием н...
Monolith-Gruppe • 2 octombrie 2024, Chișinău
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳