Ofițer de credite, Secţia carduri

Chișinău
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

O.C.N. „Easy Credit” S.R.L. UNA din cele mai mari și reputative organizații de creditare nebancară din Republica Moldova cu active de peste 800 mil. MDL, anunță concurs pentru angajare:

Ofițer de credite, Secţia carduri

Ai o experiență de muncă de succes și dorești să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum ai această șansă.
Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.

Ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul cu o poză la: hr@easycredit.md     cu specificarea „Specialist în cadrul secţiei carduri bancare” sau apelează: 078451111.

Oferim:
• Pachet social 100% conform CM RM
• Salariu atractiv și prime
• Tichete de masă pe Card Electronic 45 mdl/ 1 zi lucrătoare
• Loc de muncă în oficiu modern
• Oportunitatea de a lucra în una dintre cele mai mari Companii de creditare nebancară din Moldova și pentru un brand moldovenesc de top
• Ocazia de a face parte dintr-o echipă tânără
• Pregătire și perfecționare profesională
• Oportunități de dezvoltare a carierei
• Ești o persoană deschisă, sociabilă și comunicativă?
• Te caracterizează perseverența și orientarea spre rezultate?
• Îți propui să lucrezi într-un domeniu provocator, având posibilitatea de a acumula noi informații?
 
Atunci ești persoana pe care o căutam. În plus, ne-ar plăcea să ai:
• Spirit de echipă, buna relaționare și gestionare a conflictelor
• Cunoașterea limbii române și ruse la nivel conversațional
• Experiența în activități de Call Center, acordarea Card-lor bancare sau în instituții financiar-bancare sau creditare prezintă un avantaj
• Cunoașterea Microsoft Office
• Abilități de organizare a activității aferente cardurilor bancare

Scopul postului: Fidelizarea clienților companiei

Responsabilități:
• Elaborarea, implementarea, coordonarea, dezvoltarea unui proiect nou de acordare al Cardurilor bancare de CREDIT
• Experienţa de activitate bancară minim 1 an, inclusiv a cardurilor bancare
• Distribuirea cardurilor
• Gestiunea cardurilor transmise de subdiviziuni
• Rezolvare cereri, solicitări
• Raportarea activității desfășurate
• Asistența subdiviziunilor
• Apelarea clienților și acționarea în concordanță cu solicitările acestora
• Deservirea cu promptitudine și profesionalism fiecare client
• Monitorizarea tranzacțiilor cu cardurile bancare și administrarea relației cu clienții deținători de carduri atât la telefon, cât și pe e-mail
• Blochezi/deblochezi instrumentele de plată conform responsabilităților
• Asiguri suport telefonic în ceea ce privește produsele de credit deținute de clienții companiei, comunicându-le informațiile specifice produsului deținut (valoare, rata credit, data expirare credit, etc)
• Corodonarea livrării către Client a Cardului bancar
• Analizarea feedback-lor clienților pentru a ne ajuta sa îmbunătățim calitatea serviciilor oferite

E-mail: hr@easycredit.md
Telefon: 078451111

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut