Quality Specialist (call-center), Chisinau

Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Orice studii
În locația angajatorului

Clientul nostru este un furnizor global de servicii inovatoare de top în managementul proceselor de afaceri și outsourcing digital pentru relațiile cu clienții.

QUALITY SPECIALIST (CALL-CENTER), CHISINAU

Responsabilități:

  • Monitorizarea și evaluarea interacțiunilor agenților conform metodologiilor de QA;
  • Oferirea de feedback constructiv și obiectiv pentru dezvoltarea continuă a performanței agenților;
  • Elaborarea de rapoarte privind calitatea serviciilor și identificarea ariilor de îmbunătățire;
  • Colaborarea directă cu echipa operațională și cu clientul pentru implementarea standardelor și procedurilor;
  • Asigurarea unei comunicări eficiente și diplomatice cu echipele implicate;
  • Utilizarea și gestionarea instrumentelor specifice: QA scorecards, CRM, sisteme de ticketing, Excel/Google Sheets.

Cerințe:

  • Minimum 2 ani experiență într-un rol similar (Quality Assurance / Quality Specialist) în domeniul call center;
  • Certificare QA – cerință obligatorie;
  • Familiaritate cu tool-uri specifice (QA scorecards, CRM, sistem de ticketing, Excel/Google Sheets);
  • Cunoștințe solide privind metodologiile de evaluare a calității serviciilor de relații cu clienții;
  • Excelente abilități de analiză, sinteză și raportare;
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
  • Limba română și rusă – nivel avansat (obligatoriu); Limba engleză – nivel B2;
  • Atitudine proactivă, profesională și orientată spre îmbunătățire continuă;
  • Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă.

Ce oferim:

  • Mediu de lucru profesionist, în colaborare cu un client internațional;
  • Posibilitatea de a contribui activ la procese strategice de calitate;
  • Stabilitate și contract de muncă pe termen lung;
  • Program de lucru on-site în sediul nostru din Chișinău;
  • Oportunitate de dezvoltare profesională într-un rol-cheie în cadrul echipei operaționale.

Dacă sunteți interesat de această oportunitate, vă rugăm să trimiteți CV, specificând poziția dorită, la adresa de email: dopomoga.staffing@gmail.com.
Pentru informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați la telefon: (373) 79072277.

E-mail: dopomoga.staffing@gmail.com
(+373) 79072277

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut