Consultant - Redobândirea Cetățeniei Române
Document Expert
№14890887, 28 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
От 12 000 До 17 000 MDL
График:
Полный день
DocumentExpert este o companie specializată în furnizarea de servicii juridice pentru redobândirea cetățeniei române. Din 2010 peste 50 mii de moldoveni și-au perfectat actele românești cu ajutorul DocumentExpert.
Cu ajutolul nostru Clientii isi pregatesc dosarul pentru a fi depus la redobandirea cetateniei romane, isi urgenteaza dosarele de redobandire prin avocatii din Romania, obțin acte românești prin procura din România
Suntem în căutarea unui Consultant Cetățenie Română.
Funcțiile postului:
consultarea clienților prezenți în oficiu sau celor care solicită consultație la telefon;
administrarea portofoliului de clienți;
monitorizarea post-vânzare a clienților pentru a asigura un nivel înalt de satisfacție privind serviciile de care au beneficiat;
urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
redactarea rapoartele zilnice/săptămânale/lunare.
Cerinte de la candidat:
studii superioare (nu contează specialitatea)
experiență în vânzări
deschis spre învățare și dezvoltare profesională continuă
Ce îți oferim:
amplasarea locului de munca este în centrul Chișinăului
salariu competitiv: 12000 + %
program de lucru 08:00 - 17:00 (luni - vineri)
cursuri continue de vânzari, dezvoltare perfectionala pentru a putea forma o cariera de succes în compania noastră
Alătură-te echipei noastre și fă diferența!
Trimite CV-ul tău la adresa office@documentexpert.md și hai să vorbim despre cum putem construi împreună un viitor mai bun. E-mail: office@documentexpert.md
Web: www.documentexpert.md
Cu ajutolul nostru Clientii isi pregatesc dosarul pentru a fi depus la redobandirea cetateniei romane, isi urgenteaza dosarele de redobandire prin avocatii din Romania, obțin acte românești prin procura din România
Suntem în căutarea unui Consultant Cetățenie Română.
Funcțiile postului:
consultarea clienților prezenți în oficiu sau celor care solicită consultație la telefon;
administrarea portofoliului de clienți;
monitorizarea post-vânzare a clienților pentru a asigura un nivel înalt de satisfacție privind serviciile de care au beneficiat;
urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
redactarea rapoartele zilnice/săptămânale/lunare.
Cerinte de la candidat:
studii superioare (nu contează specialitatea)
experiență în vânzări
deschis spre învățare și dezvoltare profesională continuă
Ce îți oferim:
amplasarea locului de munca este în centrul Chișinăului
salariu competitiv: 12000 + %
program de lucru 08:00 - 17:00 (luni - vineri)
cursuri continue de vânzari, dezvoltare perfectionala pentru a putea forma o cariera de succes în compania noastră
Alătură-te echipei noastre și fă diferența!
Trimite CV-ul tău la adresa office@documentexpert.md și hai să vorbim despre cum putem construi împreună un viitor mai bun. E-mail: office@documentexpert.md
Web: www.documentexpert.md
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳