Depozitar / hamal
Lismedfarm S.R.L.
№9417902, 6 июля 2022
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Готовы трудоустроить беженцев
1. DISPOZIŢII GENERALE
1.1. Hamalul este numit şi eliberat din funcţie prin ordinul directorului „Lismedfarm” SRL în conformitate cu legislația în vigoare.
1.2. Activează în subdiviziunea „Depozit farmaceutic” și se subordonează nemijlocit șefului depozitului.
1.3. Subordonare ierarhică superioară: directorul „Lismedfarm” SRL și specialistul în domeniul calității.
1.4. În activitatea sa hamalul se conduce de procedurile și instrucțiunile de lucru al sistemului de management al calității implementat în cadrul întreprinderii, dispoziţiile directorului și legislația în domeniu.
2. CERINȚELE ȘI APTITUDINILE NECESARE POSTULUI
2.1. Cerințe:
• experiență în domeniu minimum 1 an.
2.2. Aptitudinile necesare postului:
• abilitate de a lucra în echipă;
• responsabilitate;
• atenție la detalii;
• punctualitate;
• discernământ;
• corectitudine și loialitate;
• echilibru emoțional.
3. ATRIBUŢII FUNCŢIONALE
3.1. Asigură descărcarea în condiții de siguranță a produselor din unitățile de transport la rampa de recepție.
3.2. Efectuează desprăfuirea și despachetarea produselor în zona corespunzătoare.
3.3. Plasează operativ mărfurile de la rampa de recepție în zona de recepție.
3.4. Transferă și stivuiește produsele recepționate în spațiile și/sau zonele de depozitare corespunzătoare sub supravegherea și coordonarea șefului de depozit sau farmacistului care îl înlocuiește.
3.5. Transferă imediat produsele termolabile recepționate în camera frigorifică.
3.6. Asigură transferarea operativă a mărfurilor destinate livrării clienților din zona de verificare în zona de expediție după etapa de verificare a acestora.
3.7. Grupează in zona de expediție cutiile cu produse destinate livrării clienților în conformitate cu itinerarele aprobate.
3.8. Încarcă la rampa de expediție produsele în unitatea de transport doar cu acordul șefului de depozit sau farmacistului care îl înlocuiește.
3.9. Informează imediat șeful depozitului despre deviațiile depistate.
3.10. Participă la implementarea acțiunilor corective.
3.11. Participă la inventarierea produselor cu scopul verificării corespunderii cantitative a seriilor de produse existente factic cu cele din evidențele scriptice.
3.12. Participă la activitățile ce se impun pentru gestionarea deșeurilor generate în urma desfășurării fluxului operațional.
3.13. Participă la instruirile interne și externe conexe cerințelor GDP și sistemului de management al calității.
3.14. Execută ordinele și dispozițiile directorului în scopul realizării obiectivelor Politicii calității ale întreprinderii.
3.15. Efectuează sarcinile delegate de specialistul în domeniul calității în scopul implementării și menținerii sistemului de management al calității, precum și acțiunilor de îmbunătățire continuă a acestuia.
4. DREPTURI FUNCŢIONALE
4.1. Hamalul are următoarele drepturi funcționale:
asigurarea unui mediu intern adecvat și favorabil desfășurării atribuțiilor funcționale;
dotarea locului de lucru cu echipamentele necesare;
instruirea primară și continuă necesară menținerii unui nivel adecvat de competență în domeniul GDP, relevant atribuțiilor funcționale.
5. RESPONSABILITĂȚI
5.1. Răspunde material de integritatea produselor manipulate la etapele de încărcare, descărcare, transferare interzonală și stivuire.
5.2. Cunoaște și respectă prevederile informaţiilor documentate interne ale sistemului de management al calităţii implementat în cadrul întreprinderii.
5.3. Răspunde de executarea calitativă și la termenul stabilit a sarcinilor de serviciu în conformitate cu pregătirea și instruirea sa.
5.4. Răspunde de asigurarea mișcării stocurilor în concordanță cu prevederile informațiilor documentate interne.
5.5. Respectă fluxurile de personal, operaționale, de produse, deșeuri, etc.
5.6. Ia parte la întreprinderea măsurilor de prevenire a accesului neautorizat în spațiile de depozitare.
5.7. Este responsabil de exploatarea corectă, rațională și în condiții de siguranță a echipamentelor, instalațiilor și altor mijloace fixe utilizate în activitate, astfel încît să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire atît propria persoană, cît și alți angajați.
5.8. Asigură integritatea bunurilor şi a documentaţiei de serviciu.
5.9. Respectă regimul de „Carantină”, „Produse retrase”, „Produse neconforme”, „Produse falsificate”, „Produse expirate” în scopul prevenirii posibilității livrării acestora.
5.10. Este responsabil de efectuarea planificată a examenelor medicale periodice și respectarea necondiționată a normelor de conduită în cadrul depozitului.
5.11. Răspunde de realizarea măsurilor necesare menținerii curățeniei impecabile în cadrul depozitului farmaceutic și cooperează în vederea asigurării unui mediu intern adecvat și favorabil.
5.12. Este responsabil de utilizarea, menținerea în stare curată și păstrarea corespunzătoare a echipamentului personal de protecție în concordanță cu prevederile informațiilor documentate interne.
5.13. Respectă securitatea muncii și antiincendiară, contractul de muncă, Regulamentul Intern și Regulamentul de Organizare și Funcționare al întreprinderii.
5.14. Anunţă imediat șeful depozitului despre orice defecţiune sau altă situaţie care poate constitui un pericol de accidentare şi/sau îmbolnăvire.
5.15. Manifestă o atitudine amabilă atît față de colegi, cît și față de clienții cu care vine in contact.
1.1. Hamalul este numit şi eliberat din funcţie prin ordinul directorului „Lismedfarm” SRL în conformitate cu legislația în vigoare.
1.2. Activează în subdiviziunea „Depozit farmaceutic” și se subordonează nemijlocit șefului depozitului.
1.3. Subordonare ierarhică superioară: directorul „Lismedfarm” SRL și specialistul în domeniul calității.
1.4. În activitatea sa hamalul se conduce de procedurile și instrucțiunile de lucru al sistemului de management al calității implementat în cadrul întreprinderii, dispoziţiile directorului și legislația în domeniu.
2. CERINȚELE ȘI APTITUDINILE NECESARE POSTULUI
2.1. Cerințe:
• experiență în domeniu minimum 1 an.
2.2. Aptitudinile necesare postului:
• abilitate de a lucra în echipă;
• responsabilitate;
• atenție la detalii;
• punctualitate;
• discernământ;
• corectitudine și loialitate;
• echilibru emoțional.
3. ATRIBUŢII FUNCŢIONALE
3.1. Asigură descărcarea în condiții de siguranță a produselor din unitățile de transport la rampa de recepție.
3.2. Efectuează desprăfuirea și despachetarea produselor în zona corespunzătoare.
3.3. Plasează operativ mărfurile de la rampa de recepție în zona de recepție.
3.4. Transferă și stivuiește produsele recepționate în spațiile și/sau zonele de depozitare corespunzătoare sub supravegherea și coordonarea șefului de depozit sau farmacistului care îl înlocuiește.
3.5. Transferă imediat produsele termolabile recepționate în camera frigorifică.
3.6. Asigură transferarea operativă a mărfurilor destinate livrării clienților din zona de verificare în zona de expediție după etapa de verificare a acestora.
3.7. Grupează in zona de expediție cutiile cu produse destinate livrării clienților în conformitate cu itinerarele aprobate.
3.8. Încarcă la rampa de expediție produsele în unitatea de transport doar cu acordul șefului de depozit sau farmacistului care îl înlocuiește.
3.9. Informează imediat șeful depozitului despre deviațiile depistate.
3.10. Participă la implementarea acțiunilor corective.
3.11. Participă la inventarierea produselor cu scopul verificării corespunderii cantitative a seriilor de produse existente factic cu cele din evidențele scriptice.
3.12. Participă la activitățile ce se impun pentru gestionarea deșeurilor generate în urma desfășurării fluxului operațional.
3.13. Participă la instruirile interne și externe conexe cerințelor GDP și sistemului de management al calității.
3.14. Execută ordinele și dispozițiile directorului în scopul realizării obiectivelor Politicii calității ale întreprinderii.
3.15. Efectuează sarcinile delegate de specialistul în domeniul calității în scopul implementării și menținerii sistemului de management al calității, precum și acțiunilor de îmbunătățire continuă a acestuia.
4. DREPTURI FUNCŢIONALE
4.1. Hamalul are următoarele drepturi funcționale:
asigurarea unui mediu intern adecvat și favorabil desfășurării atribuțiilor funcționale;
dotarea locului de lucru cu echipamentele necesare;
instruirea primară și continuă necesară menținerii unui nivel adecvat de competență în domeniul GDP, relevant atribuțiilor funcționale.
5. RESPONSABILITĂȚI
5.1. Răspunde material de integritatea produselor manipulate la etapele de încărcare, descărcare, transferare interzonală și stivuire.
5.2. Cunoaște și respectă prevederile informaţiilor documentate interne ale sistemului de management al calităţii implementat în cadrul întreprinderii.
5.3. Răspunde de executarea calitativă și la termenul stabilit a sarcinilor de serviciu în conformitate cu pregătirea și instruirea sa.
5.4. Răspunde de asigurarea mișcării stocurilor în concordanță cu prevederile informațiilor documentate interne.
5.5. Respectă fluxurile de personal, operaționale, de produse, deșeuri, etc.
5.6. Ia parte la întreprinderea măsurilor de prevenire a accesului neautorizat în spațiile de depozitare.
5.7. Este responsabil de exploatarea corectă, rațională și în condiții de siguranță a echipamentelor, instalațiilor și altor mijloace fixe utilizate în activitate, astfel încît să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire atît propria persoană, cît și alți angajați.
5.8. Asigură integritatea bunurilor şi a documentaţiei de serviciu.
5.9. Respectă regimul de „Carantină”, „Produse retrase”, „Produse neconforme”, „Produse falsificate”, „Produse expirate” în scopul prevenirii posibilității livrării acestora.
5.10. Este responsabil de efectuarea planificată a examenelor medicale periodice și respectarea necondiționată a normelor de conduită în cadrul depozitului.
5.11. Răspunde de realizarea măsurilor necesare menținerii curățeniei impecabile în cadrul depozitului farmaceutic și cooperează în vederea asigurării unui mediu intern adecvat și favorabil.
5.12. Este responsabil de utilizarea, menținerea în stare curată și păstrarea corespunzătoare a echipamentului personal de protecție în concordanță cu prevederile informațiilor documentate interne.
5.13. Respectă securitatea muncii și antiincendiară, contractul de muncă, Regulamentul Intern și Regulamentul de Organizare și Funcționare al întreprinderii.
5.14. Anunţă imediat șeful depozitului despre orice defecţiune sau altă situaţie care poate constitui un pericol de accidentare şi/sau îmbolnăvire.
5.15. Manifestă o atitudine amabilă atît față de colegi, cît și față de clienții cu care vine in contact.
Телефон:
Контактное лицо:
Vlad Chitiic
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳