Director Operațional
Agrimatco
№14873825, 22 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 3 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Compania Agrimatco este singura companie de distribuție în domeniul agricol, ce activează mai bine de 85 ani pe piața internațională și un sfert de veac pe piața locală.
Misiunea noastră este păstrarea și consolidarea poziției de furnizor de calitate pe piața agricolă, cu angajamentul nobil față de agricultură de a avea un rol major în lanțul alimentar care deservește fermierii prin transferul tehnologiilor inovatoare de la cercetare la fermier.
Suntem în căutarea unui persoane dedicate și experimentate pentru funcția de Director Operațional, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. În această poziție, veți avea un rol esențial în coordonarea și optimizarea operațiunilor zilnice, asigurând eficiența și calitatea proceselor noastre.
În compania noastră veți beneficia de:
angajare oficială în cîmpul muncii;
oficiu modern;
salariu (foarte bun!);
întreg pachetul social;
zi lucrătoare de 8 ore, de luni până vineri;
concediu anual flexibil;
mijloc de transport;
compensarea pachetului de telefonie mobilă;
cursuri de perfecționare achitate de companie;
un mediu prietenos de lucru cu o echipă multidisciplinară;
susținerea ideilor inovatoare;
mentorat din partea managementului companiei.
Sarcini și responsabilități:
coordonarea și monitorizarea diferitelor aspecte pentru a asigura buna desfășurare a operațiunilor din cadrul companiei;
implementarea și optimizarea proceselor operaționale pentru a crește eficiența și areduce costurile;
colaborarea cu diferite departamente pentru a asigura alinierea operațiunilor cu obiectivele generale ale companiei;
analizarea performanțelor operaționale și generarea de rapoarte pentru a identifica oportunități de îmbunătățire;
gestionarea echipei, oferind suport și îndrumare pentru a asigura atingerea obiectivelor stabilite;
asigurarea conformității cu standardele și reglementările în vigoare;
achiziționarea de mărfuri, planificarea inventarului și supravegherea eficienței depozitului;
asigurarea activității companiei din punct de vedere legal;
formularea obiectivelor strategice și operaționale;
examinarea datelor financiare pentru a îmbunătăți profitabilitatea;
implementarea controalelor de calitate și monitorizarea KPI-urilor de producție;
găsirea modalităților de îmbunătățire a calității serviciilor pentru clienți.
Prin urmare, dacă dispuneți de:
licență în domeniul managementului sau un domeniu conex reprezintă un avantaj.
experiență la nivel superior în management (minimum 3 ani);
cunoașterea solidă a limbilor: română, rusă, engleză;
nivel ridicat de integritate, entuziasm și determinare;
abilități excelente de management și leadership;
abilități excelente de comunicare și colaborare;
cunoștințe și abilități în domeniul afacerilor și finanțelor;
experiență în elaborarea de bugete, strategie financiară și planificare;
abilități și experiență de utilizare a calculatorului (MS Word, Excel etc.);
sunteți o persoană organizată, atentă la detalii și cu abilități manageriale.
Dacă ești pasionat de optimizarea proceselor și ai experiență în gestionarea operațiunilor, te invităm să aplici pentru această poziție!
Vă așteptăm cu drag în echipa noastră!
Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: angela.drutsa@agrimatco-eu.com.
Telefon: +373 69331275 E-mail: angela.drutsa@agrimatco-eu.com
Telefon: +373 69331275
Misiunea noastră este păstrarea și consolidarea poziției de furnizor de calitate pe piața agricolă, cu angajamentul nobil față de agricultură de a avea un rol major în lanțul alimentar care deservește fermierii prin transferul tehnologiilor inovatoare de la cercetare la fermier.
Suntem în căutarea unui persoane dedicate și experimentate pentru funcția de Director Operațional, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. În această poziție, veți avea un rol esențial în coordonarea și optimizarea operațiunilor zilnice, asigurând eficiența și calitatea proceselor noastre.
În compania noastră veți beneficia de:
angajare oficială în cîmpul muncii;
oficiu modern;
salariu (foarte bun!);
întreg pachetul social;
zi lucrătoare de 8 ore, de luni până vineri;
concediu anual flexibil;
mijloc de transport;
compensarea pachetului de telefonie mobilă;
cursuri de perfecționare achitate de companie;
un mediu prietenos de lucru cu o echipă multidisciplinară;
susținerea ideilor inovatoare;
mentorat din partea managementului companiei.
Sarcini și responsabilități:
coordonarea și monitorizarea diferitelor aspecte pentru a asigura buna desfășurare a operațiunilor din cadrul companiei;
implementarea și optimizarea proceselor operaționale pentru a crește eficiența și areduce costurile;
colaborarea cu diferite departamente pentru a asigura alinierea operațiunilor cu obiectivele generale ale companiei;
analizarea performanțelor operaționale și generarea de rapoarte pentru a identifica oportunități de îmbunătățire;
gestionarea echipei, oferind suport și îndrumare pentru a asigura atingerea obiectivelor stabilite;
asigurarea conformității cu standardele și reglementările în vigoare;
achiziționarea de mărfuri, planificarea inventarului și supravegherea eficienței depozitului;
asigurarea activității companiei din punct de vedere legal;
formularea obiectivelor strategice și operaționale;
examinarea datelor financiare pentru a îmbunătăți profitabilitatea;
implementarea controalelor de calitate și monitorizarea KPI-urilor de producție;
găsirea modalităților de îmbunătățire a calității serviciilor pentru clienți.
Prin urmare, dacă dispuneți de:
licență în domeniul managementului sau un domeniu conex reprezintă un avantaj.
experiență la nivel superior în management (minimum 3 ani);
cunoașterea solidă a limbilor: română, rusă, engleză;
nivel ridicat de integritate, entuziasm și determinare;
abilități excelente de management și leadership;
abilități excelente de comunicare și colaborare;
cunoștințe și abilități în domeniul afacerilor și finanțelor;
experiență în elaborarea de bugete, strategie financiară și planificare;
abilități și experiență de utilizare a calculatorului (MS Word, Excel etc.);
sunteți o persoană organizată, atentă la detalii și cu abilități manageriale.
Dacă ești pasionat de optimizarea proceselor și ai experiență în gestionarea operațiunilor, te invităm să aplici pentru această poziție!
Vă așteptăm cu drag în echipa noastră!
Vă rugăm să expediați CV-ul la adresa: angela.drutsa@agrimatco-eu.com.
Telefon: +373 69331275 E-mail: angela.drutsa@agrimatco-eu.com
Telefon: +373 69331275
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳