Office Manager
Carmez Processing SRL
№14868953, 21 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Cerinte:
Experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
Studii superioare;
Cunoștințe de programe Word, Excel, CRM, Outlook;
Cunoașterea limbilor româna și rusă;
Abilitaţi de coordonare, organizare şi planificare;
Atenție la detalii, spirit de iniţiativă, diplomaţie, flexibilitate, disciplină, responsabilitate.
Cerinţe faţă de candidat:
Informarea prin intermediul rețelelor sociale, site-uri de anunțuri etc. despre serviciile companiei;
Răspundere la telefon, mesaje, etc.;
Asigurarea funcționării biroului: comandarea papetariei, consumabilelor etc.;
Monitorizarea activității serviciului de curierat și a personalului tehnic;
Primirea și procesarea corespondenței de intrare și de ieșire;
Asigurarea funcționalității echipamentelor de birou și de afaceri;
Organizarea călătoriilor și deplăsărilor: rezervare bilete, rezervări hotel etc.;
Participarea la organizarea de evenimente corporative;
Executarea instrucțiunilor de la Administratorul companiei.
Compania oferă:
Pachet salarial atractiv;
Prînz gratuit;
Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională.
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Telefon: 060690077
Experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
Studii superioare;
Cunoștințe de programe Word, Excel, CRM, Outlook;
Cunoașterea limbilor româna și rusă;
Abilitaţi de coordonare, organizare şi planificare;
Atenție la detalii, spirit de iniţiativă, diplomaţie, flexibilitate, disciplină, responsabilitate.
Cerinţe faţă de candidat:
Informarea prin intermediul rețelelor sociale, site-uri de anunțuri etc. despre serviciile companiei;
Răspundere la telefon, mesaje, etc.;
Asigurarea funcționării biroului: comandarea papetariei, consumabilelor etc.;
Monitorizarea activității serviciului de curierat și a personalului tehnic;
Primirea și procesarea corespondenței de intrare și de ieșire;
Asigurarea funcționalității echipamentelor de birou și de afaceri;
Organizarea călătoriilor și deplăsărilor: rezervare bilete, rezervări hotel etc.;
Participarea la organizarea de evenimente corporative;
Executarea instrucțiunilor de la Administratorul companiei.
Compania oferă:
Pachet salarial atractiv;
Prînz gratuit;
Ambianță plăcută de lucru, echipa tânără și creativă;
Suport și susținere din partea echipei, în dezvoltarea profesională.
Telefon de contact: 060690077
CV-urile pot fi expediate la adresa: cristina.marjinean@carmez.md.
E-mail: cristina.marjinean@carmez.md
Telefon: 060690077
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳