Personal Assistant (2000$ + %)
SmartyCon
№14894902, 28 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 700 До 2 000 USD
График:
Полный день
Готовы трудоустроить беженцев
Căutăm un profesionist talentat și dedicat să se alăture echipei noastre în calitate de Sales Manager.
Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către clienți și pasionată de dezvoltarea relațiilor de afaceri, te încurajăm să aplici pentru acest post.
Responsabilități:
Gestionarea portofoliului de clienți existenți și dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu aceștia.
Identificarea și atragerea de noi clienți și oportunități de afaceri.
Înțelegerea nevoilor și cerințelor clienților și oferirea de soluții personalizate pentru a satisface aceste nevoi.
Lucrul în strânsă colaborare cu echipa de vânzări și alte departamente interne pentru a asigura satisfacția clienților și îndeplinirea obiectivelor companiei.
Preluarea și gestionarea cererilor și reclamațiilor clienților, asigurându-ne că acestea sunt rezolvate în mod eficient.
Ce așteptăm de la tine:
Abilitatea de a organiza discuția bazată pe nevoile clientului;
Dorința de a învăța lucruri noi mereu;
B2C sales Manager;
Cunoaşterea fluentă a limbii română, Italiană si franceză;
Cunoaşterea PC nivel de utilizator;
Experienţa de lucru în domeniul relații cu client v-a constitui un avantaj;
Disciplinare, autoorganizare, abilitate de lucru în echipă.
Ce oferim:
Baza de clientela fierbinte;
Salariul fix 700$/800$ + sistemul de bonusare (ajungând peste 2000$);
Program de lucru standard (Luni - Vineri 10:00-19:00);
Instruirea de către companie, făcută de cei mai buni traineri;
Colectiv tanar si ambițios;
Posibilitatea de a lucra în biroul nou;
Posibilități de creștere profesională;
Pauză dulce cu ceai și biscuiți.
Cum să aplici: Dacă crezi că ești persoana potrivită pentru această poziție, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email: recruter_office@hrmd24.com.
Te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a programa o întâlnire. E-mail: recruter_office@hrmd24.com
Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către clienți și pasionată de dezvoltarea relațiilor de afaceri, te încurajăm să aplici pentru acest post.
Responsabilități:
Gestionarea portofoliului de clienți existenți și dezvoltarea relațiilor de lungă durată cu aceștia.
Identificarea și atragerea de noi clienți și oportunități de afaceri.
Înțelegerea nevoilor și cerințelor clienților și oferirea de soluții personalizate pentru a satisface aceste nevoi.
Lucrul în strânsă colaborare cu echipa de vânzări și alte departamente interne pentru a asigura satisfacția clienților și îndeplinirea obiectivelor companiei.
Preluarea și gestionarea cererilor și reclamațiilor clienților, asigurându-ne că acestea sunt rezolvate în mod eficient.
Ce așteptăm de la tine:
Abilitatea de a organiza discuția bazată pe nevoile clientului;
Dorința de a învăța lucruri noi mereu;
B2C sales Manager;
Cunoaşterea fluentă a limbii română, Italiană si franceză;
Cunoaşterea PC nivel de utilizator;
Experienţa de lucru în domeniul relații cu client v-a constitui un avantaj;
Disciplinare, autoorganizare, abilitate de lucru în echipă.
Ce oferim:
Baza de clientela fierbinte;
Salariul fix 700$/800$ + sistemul de bonusare (ajungând peste 2000$);
Program de lucru standard (Luni - Vineri 10:00-19:00);
Instruirea de către companie, făcută de cei mai buni traineri;
Colectiv tanar si ambițios;
Posibilitatea de a lucra în biroul nou;
Posibilități de creștere profesională;
Pauză dulce cu ceai și biscuiți.
Cum să aplici: Dacă crezi că ești persoana potrivită pentru această poziție, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email: recruter_office@hrmd24.com.
Te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a programa o întâlnire. E-mail: recruter_office@hrmd24.com
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳