Receptionist/ă hotel 4* Chisinau
№5444456, 2 августа 2023
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Angajam receptioner/a cu sau fara experinta!
Cerinte:
Absolvent liceu sau facultate
Cunoasterea avansata a limbilor romana si rusa
Limba engleza nivel conversational (scris si vorbit)
Cunostinte operare PC (Excel, Word, Internet)
Atitudine pozitiva, excelente abilitati de comunicare, flexibilitate, amabilitate, seriozitate, punctualitate;
Rapiditate in realizarea sarcinilor;
Atributii principale:
planifica si organizeaza activitatile desfasurate la receptie;
efectueaza rezervari si repartizari pentru clienti, primeste si inregistreaza clientii;
verifica corectitudinea inregistrarilor facute in sistem privind sosirile / plecarile sau rezervarile clientilor;
intimpina oaspetii pentru cazare, conform standardelor hotelului, in mod amabil si profesional;
colaboreaza cu alte sectoare: rezervari, restaurant, housekeeping, sali de conferinte;
informeaza oaspetii la solicitarea acestora cu privire la tarife, preturi, servicii si programe oferite de hotel (pachete, promotii, discount-uri);
intocmeste si inregistreaza rezervarile in sistemul de gestiune hoteliera;
incaseaza contravaloarea serviciilor prestate clientilor;
inregistreaza datele statistice, operative si contabile, specifice Receptiei cu promptitudine;
se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa turistii in legatura cu evenimentele ce se desfasoara;
rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza pe cale ierarhica pentru a fi luate cele mai adecvate solutii;
Compania oferă:
-Mediu de lucru modern;
-Lucru in schimburi(1 peste 2);
- Instruire gratuită;
- Lucru într-o echipă tînără, activă si prietenoasă.
- Angajare in baza de contract nedeterminat, cu achitarea tuturor impozitelor si asigurarilor sociale si medicale;
Rugam persoanele, ce satisfac cerintelor de mai sus, sa expedieze CV (cu poza) la adresa de e-mail: natalia.grosu@hotel-arus.md
Cerinte:
Absolvent liceu sau facultate
Cunoasterea avansata a limbilor romana si rusa
Limba engleza nivel conversational (scris si vorbit)
Cunostinte operare PC (Excel, Word, Internet)
Atitudine pozitiva, excelente abilitati de comunicare, flexibilitate, amabilitate, seriozitate, punctualitate;
Rapiditate in realizarea sarcinilor;
Atributii principale:
planifica si organizeaza activitatile desfasurate la receptie;
efectueaza rezervari si repartizari pentru clienti, primeste si inregistreaza clientii;
verifica corectitudinea inregistrarilor facute in sistem privind sosirile / plecarile sau rezervarile clientilor;
intimpina oaspetii pentru cazare, conform standardelor hotelului, in mod amabil si profesional;
colaboreaza cu alte sectoare: rezervari, restaurant, housekeeping, sali de conferinte;
informeaza oaspetii la solicitarea acestora cu privire la tarife, preturi, servicii si programe oferite de hotel (pachete, promotii, discount-uri);
intocmeste si inregistreaza rezervarile in sistemul de gestiune hoteliera;
incaseaza contravaloarea serviciilor prestate clientilor;
inregistreaza datele statistice, operative si contabile, specifice Receptiei cu promptitudine;
se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa turistii in legatura cu evenimentele ce se desfasoara;
rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza pe cale ierarhica pentru a fi luate cele mai adecvate solutii;
Compania oferă:
-Mediu de lucru modern;
-Lucru in schimburi(1 peste 2);
- Instruire gratuită;
- Lucru într-o echipă tînără, activă si prietenoasă.
- Angajare in baza de contract nedeterminat, cu achitarea tuturor impozitelor si asigurarilor sociale si medicale;
Rugam persoanele, ce satisfac cerintelor de mai sus, sa expedieze CV (cu poza) la adresa de e-mail: natalia.grosu@hotel-arus.md
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳