Trainer Dezvoltare Resurse Umane
Grawe Carat
18 апреля 2025
Кишинев, Центр
Можно без опыта
Полный день
Высшее
На территории работодателя
Grawe Carat Asigurări SA, parte a unuia dintre cele mai mari grupuri financiare din Austria, cu o istorie ce datează din 1828, activează de 20 de ani pe piața Republicii Moldova. Am dezvoltat o organizație internațională diversificată, care reunește companii de asigurări, bănci și imobiliare sub aceeași umbrelă.
Clienții ne aleg pentru consultanța noastră personalizată și profesionalismul oferit, garantând calitate la standarde internaționale și securitate la cel mai înalt nivel.
În contextul extinderii Dezvoltării angajaților și partenerilor noștri, suntem în căutare de Trainer Dezvoltare Resurse Umane.
Valorile noastre sunt:
Stabilitate
Dinamism
Dezvoltare
Adaptabilitate
Încredere
Responsabilități principale:
Organizează formările profesionale inițiale și continue în cadrul Companiei și a partenerilor noștri externi
Elaborează programe de studiu și materiale de training
Participă la procesul de gestionare a activităților de instruire și livrarea training-urilor conform programelor de curs
Participa la realizarea prevederilor Planului anual de instruire a salariaților
Gestionează platforma internă de instruire și dezvoltare personal
Participa la organizarea instruirilor corporative și a altor evenimente.
Competențe și studii:
Studii superioare finalizate de preferat background economic
Cunoașterea limbii române, engleze, ruse
Cunoștințe avansate în utilizarea pachetului de bază Microsoft Office(Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook)
Experiența de lucru într-o poziție similară va constitui un avantaj
Permis de conducere categoria B.
Profil personal:
Capacitate de ascultare şi transmitere a informației
Prezentare şi dicție impecabilă
Discreție, diplomație, loialitate, seriozitate
Bune abilitați de organizare și coordonare de proiecte multiple și finalizarea acestora respectând deadline-urile agreate.
Pentru cel mai potrivit candidat noi oferim:
Angajare oficială imediată pe perioadă nedeterminată
Asigurare de accidente
Reduceri pentru analize medicale la Synevo 10% - 15%
Cadouri și surprize la ziua de naștere, nașterea copilului etc.
Acces la programe de dezvoltare personală și profesională prin intermediul Traningurilor interne și externe
Un mediu de lucru modern și motivant, în cadrul unei companii internaționale cu o tradiție de aproape 200 ani
Posibilitatea venitului suplimentar din intermedierea polițelor de asigurare (% comision la salariul de bază)
Program de muncă: Luni-Vineri între orele 8:30-17:30 cu o oră pauză la prânz
Oficiu central Chișinău str. Alexandru cel Bun 51
Ești interesat(ă)?
Așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: job@grawe.md cu indicarea postului la care aplici, iar noi revenim în cel mai scurt timp.
Garantăm 100% confidențialitate.
Prin aplicarea la acest anunț, vă dați acordul față de prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în scopul contactării Dvs. în procesul de recrutare pentru posturile vacante în compania noastră, conform legislației în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal.
Clienții ne aleg pentru consultanța noastră personalizată și profesionalismul oferit, garantând calitate la standarde internaționale și securitate la cel mai înalt nivel.
În contextul extinderii Dezvoltării angajaților și partenerilor noștri, suntem în căutare de Trainer Dezvoltare Resurse Umane.
Valorile noastre sunt:
Stabilitate
Dinamism
Dezvoltare
Adaptabilitate
Încredere
Responsabilități principale:
Organizează formările profesionale inițiale și continue în cadrul Companiei și a partenerilor noștri externi
Elaborează programe de studiu și materiale de training
Participă la procesul de gestionare a activităților de instruire și livrarea training-urilor conform programelor de curs
Participa la realizarea prevederilor Planului anual de instruire a salariaților
Gestionează platforma internă de instruire și dezvoltare personal
Participa la organizarea instruirilor corporative și a altor evenimente.
Competențe și studii:
Studii superioare finalizate de preferat background economic
Cunoașterea limbii române, engleze, ruse
Cunoștințe avansate în utilizarea pachetului de bază Microsoft Office(Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook)
Experiența de lucru într-o poziție similară va constitui un avantaj
Permis de conducere categoria B.
Profil personal:
Capacitate de ascultare şi transmitere a informației
Prezentare şi dicție impecabilă
Discreție, diplomație, loialitate, seriozitate
Bune abilitați de organizare și coordonare de proiecte multiple și finalizarea acestora respectând deadline-urile agreate.
Pentru cel mai potrivit candidat noi oferim:
Angajare oficială imediată pe perioadă nedeterminată
Asigurare de accidente
Reduceri pentru analize medicale la Synevo 10% - 15%
Cadouri și surprize la ziua de naștere, nașterea copilului etc.
Acces la programe de dezvoltare personală și profesională prin intermediul Traningurilor interne și externe
Un mediu de lucru modern și motivant, în cadrul unei companii internaționale cu o tradiție de aproape 200 ani
Posibilitatea venitului suplimentar din intermedierea polițelor de asigurare (% comision la salariul de bază)
Program de muncă: Luni-Vineri între orele 8:30-17:30 cu o oră pauză la prânz
Oficiu central Chișinău str. Alexandru cel Bun 51
Ești interesat(ă)?
Așteptăm CV-ul tău la adresa de e-mail: job@grawe.md cu indicarea postului la care aplici, iar noi revenim în cel mai scurt timp.
Garantăm 100% confidențialitate.
Prin aplicarea la acest anunț, vă dați acordul față de prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în scopul contactării Dvs. în procesul de recrutare pentru posturile vacante în compania noastră, conform legislației în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal.
Адрес:
Кишинев, Центр
str. Alexandru cel Bun 51
str. Alexandru cel Bun 51
Дата актуализации:
18 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено