
Office Manager
4 июля 2025
Angajăm:
Office Manager
Ești un organizator desăvârșit, știi cum să menții ordinea într-un mediu dinamic și să creezi o atmosferă plăcută și productivă în birou, atunci te aștetpăm în echipa noastră!
DocumenteMD este o companie juridică în plină ascensiune, cu peste 19 ani de experiență și birouri în Chișinău și București. În fiecare zi, dăm o mână de ajutor oamenilor care visează la o viață fără granițe. Suntem o echipă tânără și plină de energie! Cei mai mulți dintre colegii noștri sunt cu noi de pese 3 ani și pun umărul, zi de zi la creșterea și inovația noastră. Împreună, facem ca lucrurile frumoase să se întâmple!
Cerințe față de candidat:
- Experiență în domeniu (minim 1 an);
- Studii medii finalizate sau superioare în curs de finalizare;
- Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel de comunicare;
- Orientare către client și empatie;
- Responsabilitate și angajament ferm;
- Integritate, adaptabilitate și dorință continuă de perfecționare.
Responsabilitățile postului:
- Gestionarea fluxului de clienți pentru a evita aglomerația în sala de așteptare;
- Menținerea unui mediu liniștit și organizat în sala de așteptare, asigurând ordine și materiale promoționale la dispoziția clienților;
- Gestionarea și aprovizionarea biroului cu rechizite, materiale și alte resurse necesare;
- Expedierea și recepționarea corespondenței de lucru prin servicii poștale;
- Îndeplinirea sarcinilor administrative și sprijinirea echipei în activitățile zilnice.
Vino în echipa noastră și descoperă un mediu de lucru plăcut și numeroase oportunități de creștere! Ce îți oferim:
- Birou modern în centrul Chișinăului, într-o zonă centrală, cu transport public și locații pentru prânz în apropiere;
- Activități de teambuilding, evenimente interactive, deplasări în străinătate și participare la bussines forum;
- Loc de muncă în care te vei simți cu adevărat confortabil! Avem o zonă verde de relaxare perfectă pentru pauze și îți oferim ceai, cafea, dulciuri și fructe gratuite;
- Salariu achitat întotdeauna la timp;
- Posibilități de avansare atât profesională cât și personală;
- Te vei simți liber să îți exprimi ideile, auzit și apreciat pentru contribuțiile tale, respectat pentru unicitatea ta și susținut în fiecare pas al evoluției tale profesionale.
- Program de lucru stabil de luni până vineri, de la 9:00-18:00 Sâmbătă 09:00–14:00 (trei lucrătoare, 1 liberă, prin rotație);"
Vor avea prioritate, doar candidatii,care vor completa chestionarul https://mrqz.me/660498ee41cb69002675f99e
Alătură-te DOCUMENTE.MD și devină o parte din succesul nostru!
E-mail: hr@documente.md
+37360133113
Другие вакансии этой компании
Похожие вакансии
Office-Manager | Asistent(ă) de Oficiu
ProTranslate Group SRL • Вчера, Кишинев
Менеджер по продаже в офисе (от 20 000 MDL)
Proimobil.md • Вчера, Кишинев
Office Manager (Buiucani, Rîșcani sau Ciocana...
impact Academies & Camps • 7 июля 2025, Кишинев