
Șef(ă) serviciu managementul talentelor şi dezvoltarea personalului
17 апреля 2025
Căutăm colegi noi în echipa ÎCS „Premier Energy Distribution” SA în poziția vacantă de:
Șef(ă) serviciu managementul talentelor şi dezvoltarea personalului
Alătură-te echipei Premier Energy în Moldova şi contribuie la dezvoltarea talentelor!
Responsabilităţi principale ale funcţiei:
- Coordonează procesul de analiză a necesitaților de instruire şi dezvoltare a talentelor în cadrul companiei;
- Coordonează în cooperare cu subdiviziunile elaborarea planurilor de dezvoltare a personalului conform cerințelor funcțiilor şi nevoilor de dezvoltare profesională şi personală ale angajaţilor;
- Identifică şi promovează acţiuni de instruire în pas cu tendinţele actuale din domeniu, în funcţie de necesităţile companiei, inclusiv soluții digitale pentru dezvoltarea competențelor angajaților;
- Planifică, implementează şi monitorizează programele de formare profesională, inclusiv prin platforme de instruire online;
- Participă la selectarea şi contractarea acțiunilor de instruire organizate şi prestate de consultanții externi;
- Asigură raportarea instruirilor realizate, conform necesităţilor interne sau externe de raportare.
Competenţe şi abilităţi pentru candidatul(-a) potrivit(-ă) funcţiei:
- Diplomă de licență a unei facultăți în domeniul de resurselor umane/psihologie/științe economice;
- Experienţă în domeniul resurselor umane/dezvoltarea angajaţilor;
- Abilităţi de comunicare eficientă şi de implicare a părţilor interesate;
- Proactivitate, orientare spre inovaţie, abilităţi de networking professional şi conectare cu tendinţele actuale din domeniu;
- Gândire strategică în dezvoltarea competenţelor oganizaţionale;
- Cunoştinţe în legislaţia muncii şi practici moderne de HR (vor constitui un avantaj);
- Competenţe avansate de comunicare în limba română (scris şi vorbit);
- Competenţe avansate de comunicare în limba engleză (scris şi vorbit);
- Cunoaşterea limbii spaniole (va constitui un avantaj).
În echipa noastră vei beneficia de:
- Un loc de muncă prietenos familiei în care punem accent pe un echilibru sănătos între viața profesională şi personală;
- Susținem angajații şi familiile lor prin diverse beneficii sociale acordate angajaților şi prin activitățile dedicate copiilor angajaților;
- Regim de muncă flexibil, 39 ore săptămânal, cu începerea activității între 07.45-08.30 şi finalizarea între 17.00-17.45, 8h 15 min. de luni până joi (1 oră pauză de masă), în zilele de vineri – program de muncă redus de 6h (fără pauză de masă);
- Asistență medicală facultativă şi asigurare contra accidente;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, team building-uri.
Dacă eşti interesat în această poziție aplică on-line sau expediază CV-ul tău la adresa de e-mail: cariere@premierenergy.md cu mențiunea „Șef(ă) serviciu managementul talentelor şi dezvoltarea personalului, Chișinău”.
Suntem o echipă, așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.
E-mail: cariere@premierenergy.md
Telefon: 022 431766; 022 431043, mobil: 068968850, 062161043