Șef(ă) serviciu managementul talentelor şi dezvoltarea personalului

Premier Energy Distribution

17 апреля 2025

Кишинев
Любой опыт
Полный день
Высшее
На территории работодателя

Căutăm colegi noi în echipa ÎCS „Premier Energy Distribution” SA în poziția vacantă de:

Șef(ă) serviciu managementul talentelor şi dezvoltarea personalului

Alătură-te echipei Premier Energy în Moldova şi contribuie la dezvoltarea talentelor!

Responsabilităţi principale ale funcţiei:

  • Coordonează procesul de analiză a necesitaților de instruire şi dezvoltare a talentelor în cadrul companiei;
  • Coordonează în cooperare cu subdiviziunile elaborarea planurilor de dezvoltare a personalului conform cerințelor funcțiilor şi nevoilor de dezvoltare profesională şi personală ale angajaţilor;
  • Identifică şi promovează acţiuni de instruire în pas cu tendinţele actuale din domeniu, în funcţie de necesităţile companiei, inclusiv soluții digitale pentru dezvoltarea competențelor angajaților;
  • Planifică, implementează şi monitorizează programele de formare profesională, inclusiv prin platforme de instruire online;
  • Participă la selectarea şi contractarea acțiunilor de instruire organizate şi prestate de consultanții externi;
  • Asigură raportarea instruirilor realizate, conform necesităţilor interne sau externe de raportare.

Competenţe şi abilităţi pentru candidatul(-a) potrivit(-ă) funcţiei: 

  • Diplomă de licență a unei facultăți în domeniul de resurselor umane/psihologie/științe economice;
  • Experienţă în domeniul resurselor umane/dezvoltarea angajaţilor;
  • Abilităţi de comunicare eficientă şi de implicare a părţilor interesate;
  • Proactivitate, orientare spre inovaţie, abilităţi de networking professional şi conectare cu tendinţele actuale din domeniu;
  • Gândire strategică în dezvoltarea competenţelor oganizaţionale;
  • Cunoştinţe în legislaţia muncii şi practici moderne de HR (vor constitui un avantaj);
  • Competenţe avansate de comunicare în limba română (scris şi vorbit);
  • Competenţe avansate de comunicare în limba engleză (scris şi vorbit);
  • Cunoaşterea limbii spaniole (va constitui un avantaj).

În echipa noastră vei beneficia de:

  • Un loc de muncă prietenos familiei în care punem accent pe un echilibru sănătos între viața profesională şi personală;
  • Susținem angajații şi familiile lor prin diverse beneficii sociale acordate angajaților şi prin activitățile dedicate copiilor angajaților;
  • Regim de muncă flexibil, 39 ore săptămânal, cu începerea activității între 07.45-08.30 şi finalizarea între 17.00-17.45, 8h 15 min. de luni până joi (1 oră pauză de masă), în zilele de vineri – program de muncă redus de 6h (fără pauză de masă);
  • Asistență medicală facultativă şi asigurare contra accidente;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, team building-uri.

Dacă eşti interesat în această poziție aplică on-line sau expediază CV-ul tău la adresa de e-mail: cariere@premierenergy.md cu mențiunea „Șef(ă) serviciu managementul talentelor şi dezvoltarea personalului, Chișinău”.

Suntem o echipă, așa că îți promitem că te vei integra ușor și vei face parte din familia noastră mare.

E-mail: cariere@premierenergy.md
Telefon: 022 431766; 022 431043, mobil: 068968850, 062161043

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено