Spanish Speaking Customer Support
ATD TECHNOLOGIES

24 ноября 2024

Кишинев
Можно без опыта
От 12 000 До 20 000 MDL
Гибкий график
Любое образование
На территории работодателя

Spanish Speaking Customer Support

Cerințe:

  • Experiența in domeniu este binevenită, dar nu este obligatorie
  • Cunoaşterea excelentă a limbii spaniola(scris si vorbit)
  • Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactivă, orientare către rezultate;
  • Vorbire coerentă și corectă;
  • Abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
  • Abilități de negociere și promovare a produsului;
  • Orientare către client (abilitatea de a înțelege ți a satisface nevoile clienților);
  • Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării.

Calități personale:

  • Spirit de initiativa;
  • Responsabilitate;
  • Atenție;
  • Comunicativitate;
  • Rezistență la stres.

Responsabilităţi:

  • Fără căutarea clienților noi;
  • Preluarea apelurilor telefonice si prelucrarea mailurilor/ chat-urilor.
  • Recepționarea și procesarea cererilor primite de clienți prin telefon, chat, e-mail;
  • Suport consultativ pentru clienți / potențiali clienți: furnizarea tuturor informațiilor necesare clientului cu privire la bunuri, prețuri, servicii, principii de muncă și promoții ale companiei;
  • Lucru cu reclamațiile, refuzurile și dorințele clienților, transferul acestora către departamentele corespunzătoare;
  • Prelucrarea inițială a mesajelor negative, astfel încât la finalul dialogului, clientul să rămână loial;
  • Tratarea refuzurilor: încercăm întotdeauna să păstrăm fie comanda, fie fondurile clientului la noi;
  • Căutați și oferiți soluții optime clientului, în legătură cu apelul său;
  • Introducerea în baza de date (panoul de administrare) a tuturor informațiilor primite de la client;
  • Studierea la timp a informațiilor despre proiect necesare servirii clientului prin orice canal de comunicare cu acesta (telefon, chat, e-mail);
  • Inițierea comunicării de ieșire cu clientul, prin telefon, poștă, dacă este necesar.

Oferim:

  • Instruire gratuită;
  • Mediul plăcut de lucru;
  • Oportunitatea de angajare pe termen lung;
  • Salariu la timp;
  • Pachet competitiv de remunerare și beneficii;
  • Posibilitatea de avansare în funcție;
  • Pachet social întreg;
  • Program de muncă flexibil (prin coordonarea preventiva individual cu fiecare angajat)!!!

E-mail: hr@atd.md
Telefon: 079944010

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть