
Support Specialist
11 septembrie 2025
Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 18 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.
Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.
Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.
La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.
Support Specialist
Te pasionează limba franceză și ești în căutarea unui rol dinamic, unde poți învăța și te poți dezvolta profesional? Alătură-te echipei noastre și oferă suport de la distanță magazinelor clientului nostru francez, ajutând la rezolvarea incidentelor tehnice și administrative.
Nu este necesară experiența anterioară — căutăm colegi organizați, comunicativi și deschiși să învețe, care vor să facă parte dintr-un mediu de lucru colaborativ și stabil.
Responsabilități:
- Furnizarea de suport operațional de la distanță pentru magazinele clientului nostru francez, gestionând solicitările legate de diverse incidente tehnice sau administrative;
- Comunicarea eficientă în limba franceză, atât telefonic cât și prin e-mail, cu partenerii, furnizorii externi și colegii interni;
- Preluarea, monitorizarea și gestionarea tichetelor (cereri și incidente tehnice) – de la înregistrare până la rezolvare;
- Oferirea de suport comercial și operațional magazinelor, prin aplicarea procedurilor necesare pentru rezolvarea diverselor situații (ex: alarme defecte, defecțiuni la congelatoare, alte echipamente, etc);
- Identificarea și contactarea furnizorilor de servicii (ex: tehnicieni), urmărind progresul intervenției și confirmarea remedierii;
- Validarea facturilor în SAP, verificând corespondența cu serviciile efectuate;
- Colaborarea activă cu echipa internă și cu clientul pentru o comunicare eficientă și soluții rapide;
Cerințe:
- Cunoașterea limbii franceze la nivel avansat (scris și vorbit);
- Bune abilități de organizare, atenție la detalii și capacitate de prioritizare a solicitărilor;
- Experiență anterioară în suport administrativ, customer service sau roluri similare (constituie un avantaj);
- Cunoștințe medii în Excel și deschidere pentru învățarea altor aplicații (ex: GLPI, SAP, CRM);
- Comunicare clară și eficientă, spirit de echipă și orientare spre soluții.
Beneficii:
- Tichete de masă;
- O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere achitată de către companie;
- Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
- Oportunitatea de- a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
E-mail: egotonoaga@veoworldwide.com
Joburi similare
Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei






Joburi similare
Alte joburi ale companiei
Alte joburi ale companiei





